Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tvangsopløsning..... Hvordan?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikkert ikke det store, men der er heller ikke penge til at betale en revisor for at godkende det...

Selskaberne var MEGET tæt på sidste gang, var til møde i skifteretten og havde lavet papirerne om at genoptage, fik en frist på 14 dag til at få årsrapporterne bragt i orden og indsendt.

Det var for knapt to år siden, og jeg har snakket med E & S og det var bare NO GO fra deres side af.

Tilmeldt 3. Sep 12
Skrevet kl. 13:27

Jack:

Det var nu heller ikke en opfordring til at bruge Klaus Garde Nielsen kgn.dk
hvorfor jeg nævnte artiklen er så du kan se hvordan mange andre gør om det er etisk korekt kan diskuteres,
men det er ihvert fal lovligt, du vil aldrig se en støre erhvervs mand registret med et tvangsopløst selskab,
de skifter navnet og sælger dem, så
de har rykken fri

Det mest rigtige er selvfølgelig at få lavet og indleveret regnskaberne, hvis det ikke er muligt af en årsag er der kun en vej (tvangsopløsning
og evt kgn metoden :-)

Aaaah, undskyld misforståelsen. :-)

Hvem ville vt. kunne hjælpe med det?

Nogen anbefalinger?

Kunne man Evt. flytte firma adressen til eks. Boxit eller lig. (postkasse) og bør/skal man også vælge et lager rum til firmaets ejendele?

Bare for at alt er samlet et sted?

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:38

Jack:
har selskaberne været åbene i minst 3 år, kan du fra trække tabet for anparterne i din personlige skat :-)

Skal man anmelde kravet til kurator inden 3-4 uger efter tvangsopløsning eller skal man bare trække det fra over skat.dk

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 15:26

ppla:
Det var for knapt to år siden, og jeg har snakket med E & S og det var bare NO GO fra deres side af.

Hvis du først har været i skifteretten en gang så er der ingen kære mor.

Tilmeldt 3. Sep 12
Skrevet kl. 16:05

Nej det ved jeg godt og det er også OK, sådan er det jo bare.

Det var nu mere mht. hvad kan/bør jeg gøre for at sikre mig selv mest muligt, kan jeg evt. flytte adressen til et andet sted ?

Tilmeldt 3. Sep 12
Skrevet kl. 16:08

linux:
Skal man anmelde kravet til kurator inden 3-4 uger efter tvangsopløsning eller skal man bare trække det fra over skat.dk
Den tror jeg at jeg kan svare på, du har ikke noget krav overfor dit eget selvskab men et skattefradrag på det du har mistet, altså indskuddet.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 16:30
linux:

Jack:
har selskaberne været åbene i minst 3 år, kan du fra trække tabet for anparterne i din personlige skat :-)

Har intet med kurator at gøre, du skriver det på din selvangivelse, du kan ringe til skat og få vejledning hvordan og hvilket felt på angivelsen det høre ind under

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 3. Sep 12
Skrevet kl. 12:10

Nogen anbefalinger?

Kunne man Evt. flytte firma adressen til eks. Boxit eller lig. (postkasse) og bør/skal man også vælge et lager rum til firmaets ejendele?

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 15:43

ppla:

Nogen anbefalinger?

Hjælpe med hvad?

Sælger du selskabet, er det ny købers problem med lager, da alt tilhøre selskabet og kurator når tiden kommer der til

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 3. Sep 12
Skrevet kl. 15:54

Jeg mener her, hvem gør evt. i at opkøbe firmaer der er under tvangsopløsning?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)