Jeg mener her, hvem gør evt. i at opkøbe firmaer der er under tvangsopløsning?
har du overhoved læst hvad jeg har skrevet tidligere.. hint www.kgn.dk
meen han tager sig godt betalt for ulejligheden, han ændre navnet og finder en stråmand, du kunne selv gøre helt det samme, hvis du kan finde en at sælge det til
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
1. Genoptagelse: Genoptagelse er ikke en mulighed når selskabet/selskaberne har været sendt til tvangsopløsning indenfor de sidste 5 år, desværre.
2. Diverse kreative løsninger der foreslås her blandt andet indsættelse af stråmand, kgn.dk og lignende: Glem det, det er ikke muligt at foretage ændringer i selskaberne hvis først selskaberne er registreret som "Under tvangsopløsning" på cvr.dk,det er altså ikke muligt at skifte direktør eller adresse på selskaberne.
Desværre kommer du til at eksemplificere hvorfor det er vigtigt at søge hjælp i god tid.
Du må nok forvente at skifteretten i forbindelse med tvangsopløsningen beslutter at tage selskaberne under konkursbehandling.
Sørg for at samle alt vedrørende selskaberne sammen og sørg for at alt der vedrører selskaberne (inkl. maskiner m.v.) står samlet så det er nemt at adskille fra din privatbolig.
Hvis du vil videre som selvstændig må du lave et nyt firma eller stifte et nyt selskab.
Jeg beklager at jeg ikke kunne komme med en hurtig eller nem løsning på dit problem, men hvis du har brug for hjælp eller støtte igennem processen er du evt. velkommen til at kontakte mig.