Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på nyt site

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit nye site skal hjælpe ældre med at vælge en den rigtige doro telefon. Jeg har forsøgt at gøre siden overskuelig og enkel at navigerer rundt i.
Se enkeltelefon.dk

Jeg vil meget gerne have feedback på hvor godt du syntes det er lykkedes. 

vh
Henrik 

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok have valgt at lave større bogstaver på siden med nedsat syn. Og eventuelt en stemme der læser siden op på nedsat hørelse.

Ellers en meget fin side.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik , 

Super god og nyttig side du har fået lavet dig der. 

Lige når man kommer ind på siden, synes jeg umiddelbart at der er for meget tekst. Den burde måske gøres større, eller tydligere. Linkene i højre side virker også forstyrrende ved første øjekast, og jeg tror heller ikke de vil gøre nytte hos de gamle. 

Og så synes jeg måske du burde knapperne i venstre side altså '' Nedsat syn '' You name it. Dem burde du måske flytte ind der hvor teksten står på forsiden, så der er mere opmærksomhed omkring de knapper, da det er dem der er vigtigst på siden går jeg ud fra.

Ellers en super fed, og genial side!

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry  

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for din kommentar.
Større bogstaver er måske en god ide, men omvendt går jeg ud fra at dem som bruger siden også kommer på andre sider. Jeg tror at mange som har nedsat syn, ved at man får større tekst i browseren ved at trykke <Alt Gr> og trykke på + eller rulle med hjulet på musen.
Tror du at det vil virke med en stemme som læser op med EKSTRA HØJ LYD. jeg ved ikke hvordan det skulle laves, men en sjov ide :-)

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg synes, siden er sat enkelt og overskueligt op. Dog vil jeg nok gøre teksten større, da de ældre nok vil finde det lidt svært at læse teksten. jeg synes, godt du kan fjerne ''tags'' i det nederste venstre hjørne. De vil bare være til besvær og virke forvirrende.

Held og lykke med siden.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Fra  http://www.mh-properties.com Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Større tekst, og ikke så meget på den første side, det virker forvirrende....

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Mark Nielsen:

Jeg synes, siden er sat enkelt og overskueligt op. Dog vil jeg nok gøre teksten større, da de ældre nok vil finde det lidt svært at læse teksten. jeg synes, godt du kan fjerne ''tags'' i det nederste venstre hjørne. De vil bare være til besvær og virke forvirrende.

Held og lykke med siden.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

 

Hej Simon

Jeg vil prøve at få lidt større tekst.
Tags er tænkt som en direkte genvej til de telefoner som passer tip det pågældende tag, men måske forvirrer det mere end det gavner.
Tak for din feedback.

vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne:
Større tekst, og ikke så meget på den første side, det virker forvirrende....

Jeg kan godt se at du har helt ret. Der skal ikke vøre så meget tekst på den første side. Det får jeg ændret. Teksten skal også være større.
Mange tak for feedback

vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at det vil være bedre med mindre tekst. Altså at der er mindre tekst end nu. I stedet så få nogle billeder op som illustrere det du gerne vil have de ældre skal vide. Du kan så linke fra billederne til teksten på en underside. Måske bare en idé?

Mvh. Daniel K. Petersen

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Tilmeldt 1. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,


Som der tidligere er blevet sagt, ville jeg lave skriften en smule større, da din målgruppe er ældre mennesker, som oftes har dårligt syn :)

Med hensyn til tags, synes jeg du skal overveje hvad du helst vil have, da jeg kan se at du har tre områder med den samme funktion - her tales om tags, behov-taben og 'Knapperne' (dem over tags). De fører til det samme sted, så det er lidt overflødigt :/

Ville personligt selv vælge 'Knapperne', da jeg synes det giver et ekstra touch til siden, og så som Simon siger, kan tags'ene nemt skabe forvirring, og de ødelægger lidt den ellers velordnede opsætning på siden. 

Dog giver tab'en et klart budskab om hvad det er man går ind på; altså mobiler for dit behov, så det er lidt smag og behag (dette kunne dog også gøres klart ved 'Knapperne' ved at lave en titel over 'Knapperne' kaldet behov/ dine behov)

Men alt i alt rigtig flot side. Held og lykke med projektet :)

Med venlig hilsen,

Glenn Gundelach

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)