Jeg giver 3 artikler gratis ud, som omhandler hhv.
- De 3 bedste Fiverr Gigs - Få gratis dit eget unikke WordPress tema - 3 WordPress plugin du skal have
Artiklerne er mellem 300 - 400 ord. Der vil dog nederst i artiklen stå:
"Indlægget er skrevet af Jonathan Lindahl, som til daglig bl.a. driver hjemmesiden Billigste-Internet som giver et prisindeks over forskellige udbydere af mobilt – og ADSL bredbånd."
Hvis du kunne være interesseret i et af indlæggene, så skriv din e-mail her eller i en PB. Så vil jeg sende dig indlægget, og så kan du se om det er noget du vil publicere på din hjemmeside :-)
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Du er velkommen til at aktivere de skrvet artikler selv på www.hverdagogfamilie.dk Du skal bare ikke udgive dem andre steder det er en af de regler der er på siden.
Jeg tror du skal skrive længere artikler, hvis du vil have adgang til hjemmesider med en højere pagerank. Derudover tror jeg du vælger en forkert strategi ved at spørge på et åbent forum. Prøv at søge på forskellige relevante ord (for dine artikler) og så spørg de folk som dukker op på søgningerne.
Men nu kan jeg sa se at Tom har taget et af de gratis bud pa trods af at Jonathan faktisk skrev at en artikel hos tom ikke var god nok (Weird at Tom sa stadig tager den ind selvom han tidligere i traden blev afvist)