Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisstigning fra Teller

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Martin

Jeg har super gode erfaringer med Euroline som alene indløser.

Bruger du Epay eller DIBS som Gateway, med Euroline som indløser, kan du sagtens tage VISA Dankort, men ikke rent Dankort.

Det er så en vurderingssag hvor stort behovet er for at kunne modtage det "Gamle" rene dankort. 

Jeg arbejder til daglig hos TDC Hosting hvor vi har flere kunder der bruger ovenstående løsning uden problemer, og jeg bruger den ligeledes selv til fleres sites som modtager online betalinger.

Så det kan varmt anbefales :)

Fra Valsgaard, Hobro
Tilmeldt 13. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Fra  WOODS - REN SERVICE Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Betalingskort/Dankort/Mastercard m.m.

Jeg er/var Teller-kunde. Det er jeg snart ikke længere.

Jeg har i dag lavet aftale med www.Euroline.se/dk

Jeg kan kun opfordre alle her i Amino, at gøre som jeg. Det er nemt, hurtigt og væsentligt billigere!

Hvorfor skifter jeg?: Jeg hader at blive udsat for åger og grov udnyttelse, og her fra et betalingsmiddel som stort set alle handlende er afhængige af.

Kortbetalinger er et rigtig godt og uundværlig. Det er nemt for alle parter, hurtigt og effektivt. Jo mere vi butikker stiller det til rådighed (eks. at modtage Mastercard og udenlandske kort) des større succes og forretningsgrundlag giver det virksomheder som Teller og Euroline - og det har jeg det sådan set helt fint med! Derfor er det mig en gåde, at Teller lige bruger gebyr-gribbe-tricket til at straffe alle mindre butikker ved at opkræve 960,-/år i en ny selvopfunden ”Månedsabonnement” + gebyr for … + gebyr for …. osv.

Jeg troede, indtil i formiddags, at der var monopol på skidtet, men heldigvis viser det sig at der er konkurrence på det samme produkt som Teller udbyder! For vores vedkommende sparer vi min. 2000,00 årligt, hertil kommer vi til at spare yderligere jo flere udenlandske kortbetalinger vi modtager (fald fra 2,95/3,75% til 1,25%).

Inden jeg skiftede var jeg usikker og meget i tvivl, på spørgsmål som:

-      Får jeg det samme produkt? (Ja)

-      Er der en hage ved det? (Nej)

-      Er der hos Euroline skjulte omkostninger? (Nej)

-      Jeg google medget rundt, bl.a. her på Amino, og fandt kun positiv omtale om Euroline.

Så jeg ringede 4-5 gange og snakkede med Thomas fra Euroline, som efter bedste evne beroligede mig og gav sig tid tålmodigt at svare på mine spørgsmål. Han sendte 2 A4-sider som jeg skulle udfylde og returnerede dem 1 time senere.

Så nu glæder jeg mig til 2 ting:

-      Få lavere omkostninger på vores Betalingskort.

-      Vise Teller at det at røvrende kunder, giver bagslag.

Nederst har jeg indsat priser for både for Teller og Euroline, så at I selv kan sammenligne. Teller har langt flere gebyrer end der er med på min liste, så den er ikke komplet.

For god ordens skyld:   Jeg har intet imod at virksomheder tilpasser sit produkt, deres omkostninger og derved justerer deres prislister, når det blot sker med anstændighed. Men det evige gebyr-snask, er for mig ens betydende på at du sandsynligvis bliver røvrendt. Her fra Tellers side, er det ret åbenlyst. De troede sig sikker på at størstedelen af deres kunder blot ville lade gebyret slippe ubemærket igennem. Derfor oplysning er så godt. Boykot Teller, og vælg en leverandør viser en anstændig forretningsmoral, ved ikke at udnytte brugeres uvidenhed.

nb. Jeg har absolut ingen personlig relationer til Euroline og kender ingen i Euroline, og har ligeledes ingen fordel ved at reklamere for dem! Bare lige for at det ikke skulle opfattes som sådan J

 

Prisliste

Teller

Euroline

Danske Kreditkort

1,10%

1,25%

Udenlandske Kreditkort Type 1

2,95%

1,25%

Udenlandske Kreditkort Type 2

3,75%

1,25%

Penge på din kontor pr.

Op til 14. dage

Dagligt

Årsabonnement

                960,00

Gratis

Aflæsning pr. magnetstribe

                     7,50

Gratis

Surcharge/år (aut. gebyr på kundebon)

            1.000,00

Gratis

Budget pr. DKK 100.000,00

Teller

Euroline

Årsomsætning 90% Danske kort

1100,00

1250,00

Årsomsætning 10% 10.000 Udenlandske kort Type1

295,00

125,00

Årsabonnement

960,00

0,00

Magnetstribeaflæsning 50 stk./år

375,00

0,00

Surcharge/år (aut. gebyr på kundebon)

            1.000,00

0,00

 

 

 

Årsbudget

3730,00

1375,00

 

 

 

Besparelse pr. år

 

2355,00

 

Fra Valsgaard, Hobro
Tilmeldt 13. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Fra  WOODS - REN SERVICE Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 3 (23 indlæg)