Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisstigning fra Teller

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mickel Pedersen:

Lars Rasmussen:

Hejsa

Jeg vil bare lige sige, at jeg via Euroline kan bruge VISA/Dankort, og betaler kun 1,3% i gebyrer. Ingen årsgebyr eller oprettelse eller noget andet (der er selvfølgelig udgifter til betalingsgateway).

Mvh

Lars

Den løsning fungerer også super godt, såfremt din betalingsgateway understøtter aftalen.

ePay understøtter ovenstående setup, er den løsning jeg har valgt for jivana's webshop med økologisk hudpleje & makeup - eneste minus er at rene dankort (uden visa) ikke understøttes da Teller har monopol på indløsning af disse kort. Det er dog meget få afviste transaktioner vi har oplevet, og andelen af rene dankort er hastigt faldende

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 Der findes (heldigvis) andre alternativer end Nets/Teller. Som beskrevet ovenfor, er disse bl.a. fx Euroline eller Swedbank og dem beskriver vi lidt mere om her:

http://www.epay.dk/indloser-internettet/swedbank.asp (Norden største indløser - kun 2 afregningsdage)

http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp (Ingen oprettelse eller abonnement)

Begge indløsere kan konkurrere på pris og afregningsdage. 

Hvor kommer dine kunder fra? Hvis du primært har betalinger fra Danmark, vil en kombination af Nets (PBS) og fx. Euroline være den billigste løsning for dig.

Hvis du vil undgå PBS helt kan du også det, da andre indløsere giver dig mulighed for at modtage alle de internationale kort og bl.a. sagtens kan modtage Visa/Dankortet, så du vil være fint dækket ind overfor dine danske og internationale kunder. 

Du vil kunne kontakte begge leverandører og få et tilbud med det samme via ovenstående link

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for dit svar - bruger allered epay og vil prøve at give dem et kald i morgen.

Det jeg bare gerne vil udover er at betale en % af mit salg for dem som bruger Dankort, som jeg regner det ud vil de nye priser betyde en 5 dobling af mine udgifter ved brug af dankort....eller regner jeg forkert et eller andet sted? 1,5% af en ordre på feks. 500 kr. giver jo 7,50 imod nu et gebyr på ca. 1,40.

Mvh.

Morten

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Ravn:
Det jeg bare gerne vil udover er at betale en % af mit salg for dem som bruger Dankort, som jeg regner det ud vil de nye priser betyde en 5 dobling af mine udgifter ved brug af dankort....eller regner jeg forkert et eller andet sted?

Ja, du regner forkert :o)

Der er ingen prisstigninger på Dankortbetalinger. Prisstigningerne gælder kun de øvrige kort, og ikke Dankortet.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.....jeg har fået en prisliste fra Teller hvor der står de har prisstigning på Dankort og pr. 1. oktober skal der betales 1,5% af omsætningen - er det kun mig?...:-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Ravn @

Jeg talte med Teller idag - det gælder ikke Dankort :)

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Lyder rigtig godt...så kan jeg sove mere roligt...:-)

Men hvad er de 1,5% så, der står på prislisten de har sendt ud?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Ravn:
Hmm.....jeg har fået en prisliste fra Teller hvor der står de har prisstigning på Dankort og pr. 1. oktober skal der betales 1,5% af omsætningen - er det kun mig?...:-)

Teller håndterer ikke Dankortbetaling, så det ville være underligt hvis de begyndte at melde den slags ud. Alt hvad der vedrører Dankort, er håndteret af Nets.

Det er samme firma, men det er skarpt opdelt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Ravn:
Men hvad er de 1,5% så, der står på prislisten de har sendt ud?

Prislisten gælder for følgende kort (som er det Teller står for): Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB, UnionPay og American Express. 

Satsen på 1,5% er for dansk udstedte debet- og kreditkort, dvs. danske Visa Electron, Maestro/Mastercard Debet og rene Visa og Mastercard. 

Nets står udelukkende for disse kort (og er ikke omfattet af denne prisstigning: Dankort, Visa/Dankort og eDankort. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Det er samme firma, men det er skarpt opdelt.

Mmmm .... Angel

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)