Hej Amino'er Har brug for et par gode råd til opstart af webshop. Uden at sige for meget, er jeg ved at opstarte en webshop inden for salg af byggematerialer. For at min ide skal have en chance for succes, bliver jeg nød til at satse på markedsføring. Jeg har samlet en pose penge på omkring 100.000, som jeg har tænkt mig at satse på projektet. Har stadig mit arbejde/firma ved siden af, så har ingen andre udgifter overhovedet. Alt indtjening skal også bruges til markedsføring. Har ikke den store erfaring indenfor online delen. Har valgt efter lidt inspiration fra en af Hr. Thorborg's video'er at gemme evt partnere til senere i forløbet. Nogen ideer til hvor jeg skal starte?
|
Sørg for at inddrage en med erfaring indenfor søgemaskineoptimering ved opbygning af webshoppen.
I mange systemer ligger mange tekniske fejl/mangler som du fra start af kan komme langt ved at eliminere.
Ja, så bare egentlig generel søgemaskineoptimering af siden, kombineret med Adwords.
Når du så får drevet en masse trafik ind på siden, bør du se på hvor frafald samt andet opstår og lave målrettet konverteringsoptimering.
Dér ville jeg ligge mine penge hvis jeg var dig :-)