Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor annoncere man for ski/ferielejligheder i Østrig?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Fra  http://www.mh-properties.com Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor i Danmark er det godt at annoncere boliger

( Internet, Aviser etc )

Marianne

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:31

Hej Marianne

Jeg tror du har fat i den lange ende omkring internettet og aviser, men det kommer jo helt an på hvilket marked du sælger til. Er det studieboliger er internettet måske fortrukket, og er det villa'er så kan der måske hentes mere på aviserne.

Orienter dig om hvilket marked du sælger/lejer til, og find så ud af hvilken portal din målgruppe følger, så du rammer bredest og bedst muligt.

Held og lykke

Michael  

Tilmeldt 3. Mar 09
Fra  http://www.mh-properties.com Skrevet kl. 10:38

Hej

Tak for svar!

Jeg saelger mest ski/ferielejligheder i Østrig!

Saa det var mere hvor man kunne goere dette? 

ex. DBA etc

Marianne

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:43

Marianne:
Jeg saelger mest ski/ferielejligheder i Østrig!

Overvej at benytte affiliate-marketing (eks. via et program som danske Partner-Ads) - forudsætter, at du har en hjemmeside med mulighed for at implementere et affiliate-system.

Hvis du tilbyder en hæderlig provision (per lead/salg), vil du relativt hurtigt kunne få dygtige affiliate-marketeers til at udvikle hjemmesider målrettet dit produkt. Jo mere erfarne disse er, desto mere målrettet og relevant trafik vil du modtage (herefter er det op til dig, og din hjemmeside, at konvertere de enkelte besøg til faktiske salg).

Fordelen, for dig, ved affiliate er, at du kun skal betale provision af det du sælger via affiliate-programmet. Henvisninger, der ikke fører til salg, udløser ikke provision til affiliate-programmet (eller den respektive affiliate-marketeer).

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 12:02
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:59

Henrik Bryld:

Du kan også overveje at bruge google adwords

vh
Henrik 

Klikpriserne er 8-10 kr og der er højsæson for skirejser fra nu og 3 måneder frem.

I foråret er det østrig lejlighed(er) der trækker med 6 gange så mange der søger (1.300/md)

Venlig hilsen,

Christian

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:35

Christian iMARKETING:

Henrik Bryld:

Du kan også overveje at bruge google adwords

vh
Henrik 

Klikpriserne er 8-10 kr og der er højsæson for skirejser fra nu og 3 måneder frem.

I foråret er det østrig lejlighed(er) der trækker med 6 gange så mange der søger (1.300/md)

Venlig hilsen,

Christian

Jeg sælger mobiltelefoner men jeg kunne aldrig drømme om at købe klik på ordet mobiltelefoner. Det er ALT for dyrt.

Derimod har jeg mange søgeordssætninger som jeg ikke betaler så meget for. 

Jeg tror at det samme gælder for andre. Der skal være relevans mellem søgerod, annonceteksten og landings siden.

Jeg har afprøvet mange tekster og søgeord og fjernet alt det som ikke virker. Husk også at bruge negetive søgeord. 

vh
Henrik 

Tilmeldt 3. Mar 09
Fra  http://www.mh-properties.com Skrevet kl. 16:37

Naar vi snakker om soege ord, er det de ord man indsaetter i sin meta tag eller?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 16:57

Ikke i den forbindelse.

Det er søgeord og søgeords sætninger i google adwords. Prøv at søge på adwords herinde på amino. Der er mange tråde der handler om emnet.
Fordelen ved adwords og affiliate (som partnerads), er at du kun betaler for klik eller konverteringer, modsat en annonce i trykte medier, som ofte har meget lav effekt. Efter min mening skal du ikke vælge mellem adwords og affiliate, du skal hellere gøre begge dele.

Det siges at google ikke læser meta keywords, men skriv dem gerne alligevel. 

Metabeskrivelsen er den tekst som du ser når du søger på google. Title tag fortæller hvad siden handler om. Den er ret vigtig.

Hvis du har brug for grundlæggende viden om optimering af din side, kan jeg anbefale seolex http://www.seo-lex.dk/

Jeg kan se at de kører kampagne på bogen nu, så du får adwords kredit med i købet.

Adwords kører også ofte kampanger, så du får 5-600,- adwords gratis. 

vh
Henrik

Fra Rønde
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 14
Fra  Tanifit.dk Skrevet kl. 16:58

Kan man ikke få en annonce på skisport.dk, der er da mange som snakker ski derinde...'

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)