Vi søger en investor til at oprette ApS hvor vi vil sælge et nyt produkt samt service ydelser, skriv en PM og lad os tage en snak. |
I er helt bestemt nød til at fortælle mere end blot skrive i mangler penge.
I er helt bestemt nød til at fortælle mere end blot skrive i mangler penge. |
Det vil vi når der kommer en seriøst derfor vi har skrevet skriv en privat PM, da vi ikke ønsker nogle vil prøve at finde produktet og sælge det selv. |
|
Salg Af Ingeniørtimer til Mindre og mellemstore Produktionsvirksomheder
Verden er fyldt med investering muligheder. Penge er magt. Ingen investorer gider spilde tiden. Derfor kom med lidt lokkemad - ellers får i 0 henvendelser. Blot et godt råd. |
Du har da ret Martin, men sikke useriøse mennesker herinde , hvis man er investor og interesseret så skriver man en PM (Privat meddelelse) til dem der ikke ved hvad PM står for. Så vil jeg da meget gerne forklare hvad det er, og en seriøs vil nok skrive... tror jeg har da fået et par henvendelser PM ... Tak for dit råd ellers ;-) |
Ja ved godt jeg virker lidt negativ. Men du kunne gøre følgende. |
Michael @ men sikke useriøse mennesker herinde . Michael, du ser ud som om du er ny på dette forum, og ved måske derfor ikke at der kommer 100 vis af investor tilbud hver uge. Du er altså i hård konkurrence om pengene, og investorerne vælger de bedste oplæg. Man kan vel næppe påstå at du sælger varen godt ? :) |