Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finder søgeord for andre. Er der penge i det? Hvordan skal det gøres? HJÆLP

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, mit navn er som en del måske har fanget so far, Simon Hansen og jeg er 15 år gammel.

Nu er jeg kommet godt igang med at skrive artikler og ser lige så stille den første plovmand flyde imod kontoen (Og flere på vej), så det jo dejligt :D

-Derudover driver jeg en blog, som i kan se i min signatur.

Nok om det... Nu har jeg besluttet mig for at teste noget nyt, jeg har tidligere set, en person der fandt søgeord for folk og blev betalt godt for det.               -Jeg har fundet knapt 10 søgeord, som jeg gerne vil vide, om overhovedet har nogen værdi for andre/om jeg kan tjene lidt på dem!

De fleste søgeord består af 2 ord, altså fx "mad gratis" og nogle 3. Alle har over 1000 eksakte søgninger/md. (ifølge adwords) og alle ordene har dk-domænet ledigt (fx madgratis.dk).

Hvad jeg vil høre om er: Hvor meget kan jeg kræve for et søgeord med 1000 søgninger? 2000?, har det betydning at der er æ/ø/å indblandet? er det ok at søgeordene indeholde over 15 tegn? Gør mange tegn noget ved prisen? Er der andet jeg skal være opmærksom på?

Håber folk kan hjælp, så jeg måske kan gå hen og tjene en lille skilling eller i hvert fald få afklaret om det kan lade sig gøre for mig!

-Simon Hansen

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:55
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 01:11

Umiddelbart tror jeg ikke at det er et produkt du kan sælge, folk kan godt selv finde ud af nye domæner og jeg har svært ved at finde en metode til hvordan dine kunder skulle vide hvad de køber uden selv at kunne købe det uden om dig.

:: HDMI kabel ::

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 11:56

Er bare 100 på, at der var en der skrev om det her i sommerferien og fik noget i retning af 25 kr./ord for det... Men kan være mig der misforstod det :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:40

Jeg kører eksempelvis siden Nichestart.dk 

Her sælger jeg keyword rapporter til 100 kroner stykket, lige meget om søgeordet har 5000 søgninger eller 500. Så ja, det er selvfølgelig muligt at tjene penge på det.

Så længe din service er i top, ordene er opdateret og folk er tilfredse med dine keywords Skype-Wink

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 13:43

Så det bare hvor fanden jeg finder kunderne... Jeg er jo ikke en del af et professionelt firma eller lignende :D

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:11

Simon Hansen:

Så det bare hvor fanden jeg finder kunderne... Jeg er jo ikke en del af et professionelt firma eller lignende :D

Det er jeg skam heller ikke. Et andet alternativ ville være at lave siderne selv, få lavet en indkomst og så enten

a) Beholde siderne og nyde godt af den passive indkomst

b) Sælge siderne for 10-12 gange den månedlige indtjening

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 15:17

Sander:

Simon Hansen:

Det er jeg skam heller ikke. Et andet alternativ ville være at lave siderne selv, få lavet en indkomst og så enten

Husk lige på, at det er selve søgeordene jeg vil finde og ikke siderne jeg vil lave :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 15:54

Andre der har ideer, forslag, råd eller tilbud?

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 18:34

Simon Hansen:

Sander:

Simon Hansen:

Husk lige på, at det er selve søgeordene jeg vil finde og ikke siderne jeg vil lave :)

Læg mærke til, at jeg også skrev "et andet alternativ" Yes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)