Hej, mit navn er som en del måske har fanget so far, Simon Hansen og jeg er 15 år gammel. Nu er jeg kommet godt igang med at skrive artikler og ser lige så stille den første plovmand flyde imod kontoen (Og flere på vej), så det jo dejligt :D -Derudover driver jeg en blog, som i kan se i min signatur. Nok om det... Nu har jeg besluttet mig for at teste noget nyt, jeg har tidligere set, en person der fandt søgeord for folk og blev betalt godt for det. -Jeg har fundet knapt 10 søgeord, som jeg gerne vil vide, om overhovedet har nogen værdi for andre/om jeg kan tjene lidt på dem! De fleste søgeord består af 2 ord, altså fx "mad gratis" og nogle 3. Alle har over 1000 eksakte søgninger/md. (ifølge adwords) og alle ordene har dk-domænet ledigt (fx madgratis.dk). Hvad jeg vil høre om er: Hvor meget kan jeg kræve for et søgeord med 1000 søgninger? 2000?, har det betydning at der er æ/ø/å indblandet? er det ok at søgeordene indeholde over 15 tegn? Gør mange tegn noget ved prisen? Er der andet jeg skal være opmærksom på? Håber folk kan hjælp, så jeg måske kan gå hen og tjene en lille skilling eller i hvert fald få afklaret om det kan lade sig gøre for mig! -Simon Hansen |
Hej Simon !
Men finder de fleste ikke dem selv via denne ? https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__c=1000000000&__u=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS
Ib Abildgaard
Råd & Mal