Er det med en side du så vil offentliggøre ligesom alle de andre eller hvad ? :)
Mener der tidligere i tråden blev snakket om en Facebook application. Så det har vist været derfra.
Mener jeg også, og så vidt jeg har forstået, er det irrelevant i forhold til denne type konkurrence?
Præcis
En ting er at tro. En anden ting er at vide. Vi snakker en side som gratisspotify.net. Sider hvor jeg f.eks. har haft affiliate reklame med Gratis Spotify eller Gratis Biograf Billetter. Det er vel også et Affiliate site. Eftersom det er kørt over en hjemmeside og pengene er indtjent på en affiliate reklame. Simpelt og effektivt
Cool! Det er sgu da dejligt. Godt for dig!
Nu skrev jeg så ikke, at jeg troede noget. Jeg mindes ganske enkelt en gammel diskussion imellem dig og andre Affiliate-aminoer.
Du nævte jo intet om, hvilken Affiliate-side, der var tale om, og det kunne du jo ligeså godt have gjort, når nu du gerne ville have, at den skulle have deltaget i "DM i Affiliate"!? . Så vidste vi, hvad det drejede sig om, og at der var hold bag dit indlæg.
Kommentaren var irrelevant og uden mening. Men du har fået det rettet til 5 stjerner, fordi jeg ikke kan lide sure miner! Derudover burde du købe AminoPlus selv, i stedet for at udnytte en anden persons AminoPlus. God aften.
Nu er jeg helt paf? Det var dig, der udviste sure miner. Og hvad mener du egentlig med denne bemærkning: "Derudover burde du købe AminoPlus selv, i stedet for at udnytte en anden persons AminoPlus."?
Nej, jeg er ikke Amino Plus, men bliver det meget snart. Ikke at jeg ved, hvad denne tråd har med dét at gøre? Så hvad mener du med, at jeg udnytter en anden persons Amino Plus? Slet ikke med?
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Nu er jeg ikke moderator, og bør naturligvis ikke blande mig. Men det gør jeg alligevel :o)
Tråden er meget lang i forvejen, og kan være svær at overskue. Jeres interne debat, gør det ikke lettere. Og da det reelt ikke har noget med affiliate DM at gøre, bør i stoppe her.
Nu er jeg ikke moderator, og bør naturligvis ikke blande mig. Men det gør jeg alligevel :o)
Tråden er meget lang i forvejen, og kan være svær at overskue. Jeres interne debat, gør det ikke lettere. Og da det reelt ikke har noget med affiliate DM at gøre, bør i stoppe her.
Bare en opfordring
Enig! Havde ikke drømt om, at det skulle udvikle sig sådan, så jeg hopper af. Ellers meget positiv tråd og spændende at følge med i. God aften!
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Og Nikolaj tager førstepladsen med imponerende 1.519 kr. end alle de andre konkurrenter (altså kun dem med indtægt) TILSAMMEN!
Imponerende at 1 > 36, men måske vidner det også om at ikke alle har lagt samme iver for dagen som Nikolaj? Måske også svært når man i den grad bliver slået, men i hvert fald super flot og STORT tillykke til ham
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring
Imponerende at 1 > 36, men måske vidner det også om at ikke alle har lagt samme iver for dagen som Nikolaj? Måske også svært når man i den grad bliver slået, men i hvert fald super flot og STORT tillykke til ham
Der kan være mange forklaringer - Jeg holder på, at den, der ler sidst, ler bedst. ;-)
Derudover er jeg enig, og det har jeg også skrevet til Nikolaj. Jeg har stor respekt for at han bare har gjrot det. Sværere behøver affiliate marketing ikke at være.
Og tak, fordi I stopper den unødvendige debat før den eskalerer - jeg ville være ked af at få lukket tråden her. Lad os lade de offentliggjorte resultater tale i stedet for. Her er Nikolaj den eneste sande vinder.
Jeg tror stadig du har resten af januar Halfdan, måske februar med hvis du er heldig så det er ikke helt umuligt at det er dig der ender med den gode le-tur :-)
Men meget passende egentlig at DM12 bliver afgjort i starten af året så Dm13 ikke først starter til efteråret - hvis Nikolaj kommer med igen kan det til gengæld være man skal køre konkurrencen videre så #2 også skal nå de 50k før der er præmie, så er der også noget at slås om for os andre dødelige :-)
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring