Hvis den er solgt for over 50.000kr har i vel i og for sej vundet konkurrencen ? ;)
Jeg tror det er i mod reglerne :-) Og vi kan ikke snakke om handlen i detaljer.
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Lige en lille info til de mange aminoer som intenst følger konkurrencen fra sidelinjen: Jeg har lavet en lille gættekonkurrence, hvor det gælder om at gætte 1. pladsen i konkurrencen pr. 1. december. Der er oprettet en tråd i den forbindelse, så tag lige et kig, og se eventuelt om der skulle være en lille flaske et-eller-andet på højkant ;)! Link til tråden nedenfor.
Her er en lille opdatering på min side www.dating-i-dk.dk som også er med i konkurrencen.
Udgifter november kr.0,- Indtægter november kr.18,21 (Google Adsense)
Jeg har ikke fået gjort så meget ved siden i november, da jeg har startet en ny webshop op, og brugt alt min tid på det. Jeg har dog haft et gæsteindlæg på www.dating-i-dk.dk som er det nyeste indlæg på forsiden, skrevet af Sasa Kovacevic, og artiklen handler om at kysse på den 3. date. Så vil du gerne lære lidt om at kysse rigtigt, så gå ind og læs artiklen. Den er faktisk meget underholdelde ;-).
På den shop som jeg har brugt hele november på at få op at køre, finder du en masse fede armbånd og halskæder til mænd og kvinder, samt en smule øreringe. Du kan se webshoppen på www.looklikeamillion.dk (der kommer kreditkort betaling på shoppen på mandag).