Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 38 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Langholz:

Lars, hvornår kan vi forvente, at dine side er oppe og køre? Glæder mig til, at se hvordan det ser ud når du er færdig :)

Jeg håber virkelig ikke der går længe. Kan godt lire en masse undskyldninger af, men dem har der været nok af indtil videre :-)

Har deadline på søndag - der SKAL den være oppe.

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:59

Super fed idé med Affiliate-DM! Og så er det jo åbenbart lavet af min navnebror! Ikke hver dag man finder en med navnet Halfdan ;-)

Held og lykke til alle deltagerne! Jeg vil følge med fra sidelinjen! Det bliver spændende at se hvor lang tid der går! 

Find de bedste apps her!

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er også kun 368 af jer ;) her i danmark... 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:02

Lars Rasmussen:

Kim Langholz:

Lars, hvornår kan vi forvente, at dine side er oppe og køre? Glæder mig til, at se hvordan det ser ud når du er færdig :)

Jeg håber virkelig ikke der går længe. Kan godt lire en masse undskyldninger af, men dem har der været nok af indtil videre :-)

Har deadline på søndag - der SKAL den være oppe.

Det glæder vi os til så :-)

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 00:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle sammen...

Jeg melder mig lige ind i kampen. Jeg deltager med siden: http://www.test-hastighed.dk

Jeg har lavet siden i Wordpress, naturligvis, og skabelonen har jeg selv lavet i Artisteer, så fik jeg det som jeg ville have det Wink

Det går lidt langsomt fremad i starten, da jeg dokumentere alt hvad jeg laver, i en udvidet 'affiliate game plan' der illustrere, meget detaljeret, alle de trin der er indgået i opbygningen af et niche site, med alt hvad der er behov for.

Jeg laver denne her 'Affiliate Game Plan' mest fordi, at når først planen er klar, kan den fungere som et trin-for-trin 'blueprint' der gør det nemmere at udrulle efterfølgende niche sider, men også fordi mine drenge har spurgt ind til hvordan man gør (de er 10 og 11 år nu) så hvis det er noget de kan bruge, så er det vist ikke helt skidt. Hvis det viser sig at være en fornuftig plan, og der måske er interesse, så frigiver jeg den lidt senere...

God vind til jer alle Big Smile

Hilsen Anders

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 17:25

Hej alle,

Så er jeg også deltager i ADM2012. Siden er http://golfkugler.dk/

Planen er som følger:

1) Lav side med golf-indhold.

2) Find ud af hvordan man får affiliate-links.

3) Skab debat omkring "golfkugler" versus "golfbolde".

4) Afhent ADM2012-præmien.

- Søren.

Ps: Hvis der er nogen som ved hvordan jeg får golf-relevante affiliate-links, så giv mig gerne besked (ja, dette er første gang jeg forsøger mig med en affiliate-side).¨

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:39

Hej Søren

Det ser ikke ud til, at der er meget gang i affiliate markedet for golf i DK, jeg kan i hvert fald ikke finde nogen der har et DK affiliate program.

Du kan jo altid kigge nærmere på Amazon.com, eller cj.com eller clickbank.com her vælter det frem med alle slags golf relaterede produkter, ebøger, videoer m.m. som du kan teste eller lave 'review sites' omkring.

Golf er lidt af et 'evergreen' marked, her bliver der altid brugt rigtig mange penge, så i sidste ende, kan du jo også smide noget Adsense på, der er gode penge at tjene her, på golf markedet.

Hilsen Anders

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 13:30

Hej Anders,

Tak for rådet. Jeg fandt en del relevante links på Clickbank.com, så nu er http://golfkugler.dk/ på sporet.

Siden har indtjent 33 øre på den første dag. Fortsætter dette, så når jeg 50 000,- allerede om 415 år...

- Søren.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 14:17

Kunne være fedt at være deltager, men da min egen side startede 1 måned før lancering af DM er den nok for gammel :)

Men følger med og håber på at lære noget nyt istedet, er nemlig også helt ny.

Held og lykke til alle

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 19:22

Følger med fra sidelinien og ønsker jer alle god vind med virksomhederne. ;)

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Side 38 ud af 57 (563 indlæg)