|
Formodentlig omkring den 1. oktober, der skulle alle gerne komme med lidt omkring deres status
Formodentlig omkring den 1. oktober, der skulle alle gerne komme med lidt omkring deres status |
Det kommer vel til hver den 1 eller lidt efter :-) Ved ikke hvordan Halfdan vil gøre det (det efterhånden mange deltagere vi er)- Hvis han skal have en mail fra hver med; Salg/lead/klik > indtjening evt et screenshot eller to af det (ved ikke om nogen kunne finde på at snyde?) og andre ting som skal med jo, så bliver det nok noget af et arbejde Halfdan får :-D! Pssst! - Det går super for mig ;-)! |
http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.
Det kan vi hurtigt slå fast: Umiddelbart i starten af måneden vil jeg gerne have tilsendt indtægter og udgifter. Jeg gider ikke rode med bevismateriale; Det her er en gentlemans konkurrence, så jeg satser på, at folk ikke snyder. Jeg regner med at opdatere sitet allerede om aftenen den 1. i hver måned, så hvis folk har sendt mig deres detaljer inden da, når de med. Ellers går der et par dage, og så går de glip af en masse fin trafik, omtale og backlinkchecks af deres sites, og det ville næsten være en skam. ;-) |
Der er sikkert et fint plugin (eller simpel kode) til formålet :-) og det ville nok være for tidskrævende at linke manuelt til affiliate dm-blog indlæg. |
Jeg vil godt indrømme at jeg har lavet en dedikeret fane i igoogle så jeg kan se blogs fra alle deltagere |
Jeg deltager med den her side om barnedåb Hvis der er nogle der nogle der har holdt barnedåb og kunne tænke sig at skrive et blog indlæg om det, så belønner jeg det med et link til din side. |
Hejsa Så tjente jeg mine første penge på www.dating-i-dk.dk Er der andre der har oplevet janteloven med jeres sider her i konkurrencen ? Mvh. Jan |
Hvordan det :) ? |
Janteloven er vel typisk, at andre danskere ikke kan lide, at man tjener penge på et eller andet, selvom disse andre danskere vel selv tjener penge på et arbejde, pension eller overførelsesindtægt. Det har jeg selv tit oplevet - det er som danskere mener, at man hellere skal lave frivilligt arbejde og så ellers passe sit 8-4-job og betale sit fagforeningskontingent. Hilsen, Robert |