Efter et par rigtigt fine dage i København har jeg været i gang med igen at tilføje deltagere til både AffiliateDM.dk og Facebook-gruppen. Vi er nu vel over 50 deltagere - dén havde jeg ikke set komme tidligere. Sindsygt fedt!
Og så er det tid til at offentliggøre et nyt sponsorat:
Netbooster Affiliate sponsorerer Affiliate DM 2012!
Netbooster Affiliate var faktisk de første, der ringede og tilbød et sponsorat allerede et par dage efter konkurrencens udgivelse. NA, som i juni blev resultatet af en fusionering mellem Netbooster og Guava Medier, støtter Affiliate DM 2012 med et sponsorat på 2.500kr til vinderen af konkurrencen. Et meget fint sponsorat, der forhåbentligt blot giver endnu mere incitament til de forskellige deltagere til at give den en ordentlig skalle med konkurrencen!
Jeg har haft fornøjelsen af at mødes med Stig Jørgensen, der er Publisher Manager for Netbooster Affiliate i Danmark, og her har jeg fået indtryk af en overordnet fornuftig virksomhed med et meget stærkt fundament. Med Netbooster i ryggen og en stærk og dedikeret affiliateafdeling er der her et netværk, du bør melde dig til, hvis du ikke allerede er det!

En stor tak skal lyde til Netbooster Affiliate for at støtte Affiliate DM 2012. Det er så fedt, at de store aktører på markedet har lyst til at give arrangementet et ordentligt klap i ryggen på denne måde. Og jeg ville bestemt ikke være ked af at vinde lidt udover bare æren.. ;-)
Læs mere om Netbooster Affiliate:
Netboosteraffiliate.com - opret dig her. Det kan du kun tjene penge på!
Blog på AffiliateDM 2012
Underside på AffiliateDM 2012
Game on, venner - nu med 2.500kr ekstra til vinderen! :-)