Tillykke med dit første lead! Det er ganske rigtigt noget sjovere end at tjene på adsense klik! :-)
Morten Madsen:
Fitnessman.dk er også så småt på vej til at være designet færdigt. Jeg er ikke så pisse god til at designe, da jeg sidder og studere detaljer konstant, og jeg finder altid et eller andet der irritere mig - det er sgu nok derfor det tager så lang tid :)
Anyway... taget i betragtning af at jeg ikke ligefrem designer til dagligt, så er jeg sgu meget godt tilfreds med resultatet på nuværende tidspunkt
Godt rykket! Spændt på at se hvordan du bygger selve produktsiderne op (vi kommer jo i konkurrence med hinanden via et af mine andre sites :-) )
Erik Hamre:
Så er mit site i konkurrence om dating, netdating og dating sider, næsten klar, mangler bare nogle flere gode artikler og anmeldelser. Der er også mulighed for at skrive et godt gæsteindlæg og få en masse eksponering og et godt links (se mere her).
Rigtigt spændt på at se hvor godt du kommer til at klare den, Erik. Tror det bliver super!
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
^ Jeg må sige at jeg opfatter Dennis Drejer og Halfdan Timm som favoritter her. Jeg skal bruge en masse trafik på grund af små kommissioner og det kan godt tage noget tid. De andre har været smarte og vælge nicher som giver høje payouts :-) Men lad os nu se, mon ikke der også gemmer sig nogle dark horses i konkurrencen. Jeg ser meget frem til første opdatering i slutningen af måneden.
Anders forstår jeg rigtigt udfra tråden at man kan få designet et nyt design til en wordpress side til en god pris hos dig? Men hvem kan så kode det om til wordpress ?
Jeg har været så optaget af det her, at jeg har glemt at der er singlefest i Aalborg, og jeg har lige opdaget det allerede var i aften. I dag har jeg dog købt mig fattig i lækker mad til en scoremiddag. Jeg kan godt se jeg skal arbejde lidt mere på mine købmandsevner og tænke i hurtige indtægter fremfor kun at lave ting der koster penge.
Spørgsmål fra en Newbie til en af jer erfarne AFFILIATE MARKETING hoveder: Jeg kan umiddelbart ikke se hvordan jeg skal kunne gøre rede for en evt indtægt fra én hjemmeside, hvis jeg nu har lidt flere? Hvis jeg var med i konkurrencen, skulle jeg så tilmelde mig eksempelvis PartnerAds igen med en ny konto?
@Halfdan Timm, Jeg har sikret mig de fleste domænenavne jeg kan lide - og som jeg har noget at skrive om. Der er nogle få emner jeg ikke har skaffet et domænenavn til endnu, enten fordi jeg ikke kunne finde på et godt navn, eller fordi prisen bliver pænt over de 45,- per stk. Min største udfordring mht at være med, er at så er jeg ikke sikker på jeg har til huslejen næste gang. Der findes dog ingen lov imod at jeg kan bygger hjemmesider med mine interesser op og suger viden og hele den positive konkurrenceånd ind. Jeg er 100% tændt på projektet.
PS: Og så har jeg købt et par domæner den her i denne måned også. Det sjove af det er at den ene viste sig at allerede at have været ejet i 2 år og den anden 10 - og dermed er de fleste af mine domæner jo unge som nyfalden sne ved siden af!
^ Jeg må sige at jeg opfatter Dennis Drejer og Halfdan Timm som favoritter her. Jeg skal bruge en masse trafik på grund af små kommissioner og det kan godt tage noget tid. De andre har været smarte og vælge nicher som giver høje payouts :-) Men lad os nu se, mon ikke der også gemmer sig nogle dark horses i konkurrencen. Jeg ser meget frem til første opdatering i slutningen af måneden.
Som sidste sæsons vinder og en andenplads, må de have de laveste odds i denne sæson. Jeg tror og håber da også på, at der kommer et par andre, som kan give dem lidt konkurrence. Jeg vil ihvertfald give mig forsøg med min side om udetøj til børn.
Anders forstår jeg rigtigt udfra tråden at man kan få designet et nyt design til en wordpress side til en god pris hos dig? Men hvem kan så kode det om til wordpress ?
Ret mig hvis jeg har misforstået noget ;-)
Hej Morten
Nej, det er ikke et generelt tilbud. Normalt er min grafiker booket helt op med de opgaver jeg selv og mine faste samarbejdspartnere (Fx Halfdan Timm og Lars D Rasmussen) har til hende.
Skulle det blive et generelt tilbud, ville det også kræve en masse projektledelse fra min side, og så er prisen pludselig en anden. :)
Jeg har en anden freelancer til at kode for mig, men han kræver også lidt ledelse.
Mit bedste råd til jer, der leder efter bedre grafik, kodning osv. til affiliate projekter er at gå ud og finde hjælp til det på verdensmarkedet. Vær super kritiske, gå ikke på kompromis og vær forberedt på at skulle prøve nogle gange inden I finder den helt rette leverandør til det ene eller det andet.
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
I dag har jeg dog købt mig fattig i lækker mad til en scoremiddag. Jeg kan godt se jeg skal arbejde lidt mere på mine købmandsevner og tænke i hurtige indtægter fremfor kun at lave ting der koster penge.
Scoremiddage? Det lyder som et emne der passer godt til Datingsider.nu. Har du ikke lyst til at være min første gæsteblogger Gita?
Scoremiddage? Det lyder som et emne der passer godt til Datingsider.nu. Har du ikke lyst til at være min første gæsteblogger Gita?
Jeg har været ved at skrive et par blogindlæg til din side i dag, da jeg selv synes jeg har et par supergode idéer fra dating-vinklen. Så må vi se om du kan lide dem når du får dem om et par dage
Jeg vil give dig ret i, at Halfdan og Dennis er blandt favoritterne, men så snart vores andres sider begynder, at blive set af google, så skal vi nok kunne give dem lidt konkurrence. ;) De får i hvert fald ikke sejren foræret!
Update: Har lige haft mine to første besøgende fra google her til aften! Så nu skulle de gerne snart komme væltende forbi siden, forhåbentligt ;)