Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 17 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Damsgaard:

Skal man så have en side før han egentlig kan acceptere en som partner?

Det vil jeg bestemt tro - specielt, når manden ikke kender dig og dine resultater og metoder fra før. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu har jeg så valgt at skrive til Halfdan at jeg gerne vil deltage (Hvis stadig mugligt) og glæder mig til at starte noget affiliate op igen.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 15:27

Anders Saugstrup:

Jeg drillede for 2 dage siden Halfdan lidt med webdesignet på http://boliglaan.nu/

Han svarede igen ved at forlange at booke tid hos min grafiker

Her er resultatet indtil videre:

Gamle design:

Nye design:

Med meldingen om at Halfdan allerede har solgt leads, begynder jeg at se ham som en favorit i det her spil. Men der er selvfølgelig stadig langt til de 50k kr og der er mange spændende profiler, som endnu ikke har vist deres færdige projekter. 

Mvh Anders Saugstrup

Det ser godt ud Anders. det er nogle super folk du har forbindelser til.

Dog lidt trist at designet ikke er kommet på endnu, men Halfdan har også travlt med studierne så der går nok nogle dage.

Hvordan går det med designet på ledpærer.dk 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 15:30

Ledpaerer.dk-designet skulle gerne være klar og online i løbet af næste uge :-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 16:20

Michael R. Gertz:

Dog lidt trist at designet ikke er kommet på endnu, men Halfdan har også travlt med studierne så der går nok nogle dage.

Ja, jeg er super tilfreds med min grafiker. Hun er ansat på fuld tid hos mig. 

Nu hvor de grafiske designs er færdige, skal de kodes til html og wordpress temaer, og den del arbejder Lars (LED) og Halfdan (boliglån) på via en anden freelancer, som jeg desværre ikke har i stalden på fuld tid (endnu :-) )

Mvh Anders Saugstrup

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:27

Anders Saugstrup:

Michael R. Gertz:

Ja, jeg er super tilfreds med min grafiker. Hun er ansat på fuld tid hos mig. 

Nu hvor de grafiske designs er færdige, skal de kodes til html og wordpress temaer, og den del arbejder Lars (LED) og Halfdan (boliglån) på via en anden freelancer, som jeg desværre ikke har i stalden på fuld tid (endnu :-) )

Mvh Anders Saugstrup

Blot for interessens skyld - hvad ligger prislejet i for et sådan design? Såfremt du naturligvis vil ud med det ;-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Morten Madsen:

Blot for interessens skyld - hvad ligger prislejet i for et sådan design? Såfremt du naturligvis vil ud med det ;-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hej Morten

Det ser ud til at hun har brugt 8-10 timer på opgaven. Nu er det særligt billigt fordi hun arbejder på fuld til og kun for mig. Månedsløn for en grafiker ligger på 6-800 dollars. og lad os sige at der er 120 effektive timer om måneden, når frokost, ferie osv er trukket fra. Så lander det på cirka 6 dollar i timen X 9 timers arbejde = 50-60 dollar  eller 3-400 kroner.

Og hun er ved at købe et større hus til sin familie - højere oppe på bjerget - for de penge :-)

Mvh Anders Saugstrup

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 16:37

Morten Madsen:

Læser lige med her ;)

Og hvor "nemt" er det at få installeret til wordpress?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 16:41

Jacob Damsgaard:
Og hvor "nemt" er det at få installeret til wordpress?

Det koster også cirka 8-10 timer for en sideskabelon til cirka samme timepris.

Er der mange forskellige typer sider som i Lars' tilfælde med LED-pære-siden, skal der bruges længere tid.

Mvh Anders Saugstrup

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 16:42

Anders Saugstrup:

Hej Morten

Det ser ud til at hun har brugt 8-10 timer på opgaven. Nu er det særligt billigt fordi hun arbejder på fuld til og kun for mig. Månedsløn for en grafiker ligger på 6-800 dollars. og lad os sige at der er 120 effektive timer om måneden, når frokost, ferie osv er trukket fra. Så lander det på cirka 6 dollar i timen X 9 timers arbejde = 50-60 dollar  eller 3-400 kroner.

Og hun er ved at købe et større hus til sin familie - højere oppe på bjerget - for de penge :-)

Mvh Anders Saugstrup

Så må du leve som en konge ;) ?

Side 17 ud af 57 (563 indlæg)