Skal man så have en side før han egentlig kan acceptere en som partner?
Det vil jeg bestemt tro - specielt, når manden ikke kender dig og dine resultater og metoder fra før.
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg drillede for 2 dage siden Halfdan lidt med webdesignet på http://boliglaan.nu/
Han svarede igen ved at forlange at booke tid hos min grafiker.
Her er resultatet indtil videre:
Gamle design:
Nye design:
Med meldingen om at Halfdan allerede har solgt leads, begynder jeg at se ham som en favorit i det her spil. Men der er selvfølgelig stadig langt til de 50k kr og der er mange spændende profiler, som endnu ikke har vist deres færdige projekter.
Mvh Anders Saugstrup
Det ser godt ud Anders. det er nogle super folk du har forbindelser til.
Dog lidt trist at designet ikke er kommet på endnu, men Halfdan har også travlt med studierne så der går nok nogle dage.
Dog lidt trist at designet ikke er kommet på endnu, men Halfdan har også travlt med studierne så der går nok nogle dage.
Hvordan går det med designet på ledpærer.dk
Ja, jeg er super tilfreds med min grafiker. Hun er ansat på fuld tid hos mig.
Nu hvor de grafiske designs er færdige, skal de kodes til html og wordpress temaer, og den del arbejder Lars (LED) og Halfdan (boliglån) på via en anden freelancer, som jeg desværre ikke har i stalden på fuld tid (endnu :-) )
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hvordan går det med designet på ledpærer.dk
Ja, jeg er super tilfreds med min grafiker. Hun er ansat på fuld tid hos mig.
Nu hvor de grafiske designs er færdige, skal de kodes til html og wordpress temaer, og den del arbejder Lars (LED) og Halfdan (boliglån) på via en anden freelancer, som jeg desværre ikke har i stalden på fuld tid (endnu :-) )
Mvh Anders Saugstrup
Blot for interessens skyld - hvad ligger prislejet i for et sådan design? Såfremt du naturligvis vil ud med det ;-)
Blot for interessens skyld - hvad ligger prislejet i for et sådan design? Såfremt du naturligvis vil ud med det ;-)
Med Venlig Hilsen Morten
Hej Morten
Det ser ud til at hun har brugt 8-10 timer på opgaven. Nu er det særligt billigt fordi hun arbejder på fuld til og kun for mig. Månedsløn for en grafiker ligger på 6-800 dollars. og lad os sige at der er 120 effektive timer om måneden, når frokost, ferie osv er trukket fra. Så lander det på cirka 6 dollar i timen X 9 timers arbejde = 50-60 dollar eller 3-400 kroner.
Og hun er ved at købe et større hus til sin familie - højere oppe på bjerget - for de penge :-)
Mvh Anders Saugstrup
Og hvor "nemt" er det at få installeret til wordpress?
Det koster også cirka 8-10 timer for en sideskabelon til cirka samme timepris.
Er der mange forskellige typer sider som i Lars' tilfælde med LED-pære-siden, skal der bruges længere tid.
Mvh Anders Saugstrup
Det ser ud til at hun har brugt 8-10 timer på opgaven. Nu er det særligt billigt fordi hun arbejder på fuld til og kun for mig. Månedsløn for en grafiker ligger på 6-800 dollars. og lad os sige at der er 120 effektive timer om måneden, når frokost, ferie osv er trukket fra. Så lander det på cirka 6 dollar i timen X 9 timers arbejde = 50-60 dollar eller 3-400 kroner.
Og hun er ved at købe et større hus til sin familie - højere oppe på bjerget - for de penge :-)