Jeg er virkeligt oppe at ringe over sådan noget her! Jeg har tilmeldt mig et affiliate marketing-program for første gang Det jeg er mest nysgerrig efter nu er hvad der skal til før jeg bliver godkendt hos de enkelte annoncører. Jeg har jo tilmeldt mig mens mine hjemmesider ser trashy ud - og er det. Jeg sidder med mine blå og naive øjne og aner ikke hvad forudsætningerne er, På et tidspunkt kan jeg vel få indsigt i hvad det er der betyder noget og lave færre fejl. Det kommer til at tage tid - lidt ligesom engang jeg skulle shoppe efter et det helt rigtige DSLR kamera eller robotstøvsuger til mig selv.
|
Mickel Pedersen:Jeg tænker her at der måske har været en lettere overvældende interesse for konceptet og det måske har givet Halfdan ekstra at se til i forhold til først antaget (blot et gæt).
Dét er nemlig lige præcis her, den ligger. Vi startede konkurrencen 4 dage efter, jeg startede på tredje semester, hvorfor jeg også er en smule bagud lige nu (med både konkurrencen og lektierne). Jeg forstår godt, folk gerne vil have svar på deres beskeder - det er ekstremt fedt, at vi har fået henvendelser fra så mange interesserede deltagere. Jeg har, som Kristoffer nævnte, et hængeparti på vel over 20 Amino-beskeder og det dobbelte antal mails, men jeg er godt i gang med at komme efter det!
Jeg får samlet op på både mails, Amino-beskeder og tråden her, når jeg rammer kontoret med Mr. Føns her om en times tid.
Jeg vil forsøge at nå alt igennem i dag og oprette nye profiler på AffiliateDM.dk.
Tak for opsummeringen, Mickel!
I får lige et billede af, hvorfor det hele går lidt mere trægt, end jeg gerne ville have det: