Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 15 ud af 57 (563 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jeg er virkeligt oppe at ringe over sådan noget her! Smile

Lige nu opvejer ulemperne for mig desværre fordelene ved at deltage i den her konkurrence. Jeg er dog 100% med selvom det nok bliver på sidelinjen.

Jeg har tilmeldt mig et affiliate marketing-program for første gang
Valget faldt naturligt på Partner Ads da det er dem jeg har mest tillid til pga andre Affilate Marketers anbefalinger, og at Ken Schultz fra Partner Ads er aktivAmino - og han har i øvrigt skrevet en del supergode Amino Ekspertblog-indlæg herinde, som jeg lige har fået læst en del af i dag. 

Partner Ads hjemmeside ville jeg se hvilke muligheder jeg har...
Ansøgning og godkendelse tog ikke mange sekunder, men deefter skal hvert website selvfølgelig godkendes separat - og næste skridt igen er at de forskellige annoncører skal godkende en. Hos nogen sker det i øjeblikket du klikker - og andre får du besked om at der kan gå 10 dage. 

Det jeg er mest nysgerrig efter nu er hvad der skal til før jeg bliver godkendt hos de enkelte annoncører. Jeg har jo tilmeldt mig mens mine hjemmesider ser trashy ud - og er det.

Jeg er jo OGSÅ picky mht hvad JEG vil sælge Smile Hvilken hjemmeside, der bliver kælet for først afhænger lidt af hvilke varer jeg finder mest spændende at sælge, så måske har jeg skudt mig selv i benet ved at søge først. Aner det ikke, men min erfaring siger mig at det vigtigste er at komme i gang - med masser af fejl eller en erfaring rigere.

Jeg sidder med mine blå og naive øjne og aner ikke hvad forudsætningerne er,
men har hermed dyppet mine små tæer i det blå Affilate Marketing vand for første gang. Mine øjne er dog ikke mere blå end at det at have et supersite der ser lækkert ud og har relevante gæster vil give nogle kæmpe fordele mht affiliate aftaler. Dér er jeg så ikke endnu. 

På et tidspunkt kan jeg vel få indsigt i hvad det er der betyder noget og lave færre fejl. 

Det kommer til at tage tid - lidt ligesom engang jeg skulle shoppe efter et det helt rigtige DSLR kamera eller robotstøvsuger til mig selv.

Tid jeg dog ikke fortryder at have brugt - da det hjalp mig til at træffe de bedste beslutninger.

PS: Kunne ikke falde i søvn første nat efter den her tråd, og der fik jeg læst Christina Klitsgaards manual til at lave nyhedsbreve:
"Skriv dig ind i dine læseres hjerne, hjerte og pengepung I 8 nemme trin"

Den er MEGA relevant for en Affiliate Marketing-dims! Den var gratis for Amino Plus-medlemmer - tror måske stadigvæk den er det, hvis du er heldig Wink

Hvor er det fedt at få krudt i røven pga Amino og de mennesker der er her!
Halfdan Timm er kongen af krudt i røven og at give os andre det samme også. 

I nat vil jeg forhåbentligt sove og drømme:

PPS: En af de værste ting jeg lærte i handelsskolen for mange år siden: 
"Penge er ikke en motivationsfaktor"

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Mickel Pedersen:
Jeg tænker her at der måske har været en lettere overvældende interesse for konceptet og det måske har givet Halfdan ekstra at se til i forhold til først antaget (blot et gæt).

Dét er nemlig lige præcis her, den ligger. Vi startede konkurrencen 4 dage efter, jeg startede på tredje semester, hvorfor jeg også er en smule bagud lige nu (med både konkurrencen og lektierne). Jeg forstår godt, folk gerne vil have svar på deres beskeder - det er ekstremt fedt, at vi har fået henvendelser fra så mange interesserede deltagere. Jeg har, som Kristoffer nævnte, et hængeparti på vel over 20 Amino-beskeder og det dobbelte antal mails, men jeg er godt i gang med at komme efter det!
Jeg får samlet op på både mails, Amino-beskeder og tråden her, når jeg rammer kontoret med Mr. Føns her om en times tid. 

Jeg vil forsøge at nå alt igennem i dag og oprette nye profiler på AffiliateDM.dk. 

Tak for opsummeringen, Mickel!

I får lige et billede af, hvorfor det hele går lidt mere trægt, end jeg gerne ville have det:

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sådan. Jeg har 0 ubesvarede Amino-beskeder, alle burde have fået mails, og jeg har lige tilføjet 8 deltagere på AffiliateDM.dk. Og jeg afventer information fra en hel del mere. :-)

Der er styr på det hele igen.

Jeg kan hurtigt notere, at vi har 4 potentielle sponsorater på vej, og at Kristoffer Føns fører konkurrencen efter hans første lead i dag på Dansk-Catering.dk.

Jeg har også opdateret om det hele på Google Plus.

God kamp!

Gita Street:

Super fedt indlæg at vågne op til! Jeg er stolt over at se, vi er ved at inspirere dig til bare at springe ud i det. Det kan jeg kun anbefale i øvrigt - når først du har fået et par leads efter ikke at have arbejdet på en side i et par dage, begynder det altså at blive rigtigt sjovt.

Jeg tror, du bare skal købe et domæne og så bare komme i gang med det hele. Jeg har lagt mærke til, du allerede har skabt et par flotte sites, men det kunne nu være super fedt også at have dig med i konkurrencen. Især, når vi allerede har kvindeligt islæt i form af Celia Schow. En eller anden skal jo slå os mænd af banen? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 23:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er det første penge tjent!

0,03 kr til det daglige brød.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 07:41

Jeg kan også afsløre, at jeg fik en mail med de 2 første boliglån-leads her i nat. ;-)

Se, hvem jeg sender leads til her og hvordan det fungerer med mails kl 04:30 om natten.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 08:08

Så ramte jeg 0,04 :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 08:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super spændende projekt.. har ofte selv tænkt på at prøve kræfter med affiliate på sidelinjen, så at se, læse og høre om hvordan I arbejder er jo en kæmpe inspiration :) Glæder mig til at følge konkurrencen!

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:27

kevin der er godt nok langvej til 50.000kr hvis du tjener 1øre pr lead :) go vind her fra.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:48

Vi skal alle starte et sted ;)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 09:08

Kim, det vil jeg give dig ret i, jeg havde selv overvejet at være med, men da jeg er rimelig ny inden for Affiliate så ville jeg ikke begynde. Specielt ik da jeg kan se at der er nogle med som er ekstremt dygtige på dette område.

Side 15 ud af 57 (563 indlæg)