Det kan du tro! Jeg skylder også dig en mail eller to, jeg lige får ordnet her snarest muligt! :-) I Lars Rasmussen' og Anders Saugstrups tilfælde, står Lars Rasmussen for at lave alt det praktiske, mens Anders Saugstrup agerer rådgiver på projektet. Præcis ligesom Saugstrup gør på en lang række andre affiliateprojekter. Benarbejdet gøres af Lars, men Anders sørger for, at benarbejdet ikke spildes. Denne konstruktion er helt fin og vi kommer alle sammen til at benytte os af den i større eller mindre grad. Jeg ved, at Ken Schultz fra Partner-Ads fx hellere end gerne vil give konkrete råd til de deltagere, der har lyst til indspark fra en garvet mand i affiliatebranchen. Og det kan jeg kun anbefale at udnytte. Ditto med de dygtige folk fra NetBooster / Guava. Hvor den ikke duer i forhold til konkurrencen er, når to personer er sammen om et site og reelt begge laver benarbejdet. Reelt set må man kun være én deltager om ét site, da vi gerne skal konkurrere på nogenlunde lige fod. Så 2 personer, der begge kan linkbuilde, skrive tekster osv. giver en stor fordel over de, der blot er én mand om sitet. :-) |
Okay - jeg syntes bare det er lidt en gråzone at bevæge sig i, når du nu har tilladt 2 personer at gøre dette.
Så vidt jeg kan se, er det Anders Saugstrups domæne der bliver brugt, hvilket man vel også kan kalde benarbejde? det er hans udviklere osv...
Det jeg mener er, det er enormt svært at trække en grænse, i forhold til dette - håber du kan følge mig?
Jeg syntes bare du skal tillade hold at deltage også, således at folk som mig kan være med :) jeg har altid haft partner på alle mine affiliate projekter, da der er en hel del som jeg er "retardo" til...
Men hvis i er bange for lidt konkurrence er det da også OK ;)
/ Kruse