Well, giver vel de samme kunder som Addwords, da Chart.dk har en beskrivelse til ens link, så folk kan se hvad de går ind på.
Hvor mange kunder det reelt giver, har jeg desværre ikke mulighed for at tjekke. Tror heller ikke man skal fokusere på at alle hits giver kunder, men derimod at brande ens navn/side, som forhåbentlig vil give flere kunder i det lange løb.
Nej det er ikke en høj pris - helt enig ( i den pris får du iøvrigt ikke den udvidede statistik med)
Der hvor jeg vil hen er, at der er større sandsynlighed for at en google-besøgende der skriver hat, hatte, hue osv. - konverterer til kunde, end der er for at en tilfældig bruger/besøgende på Chart blive rtil kunde.
Som udgangspunkt er det konverteringen der er interessant - ikke antal hits - set fra mit synspunkt.
Lige mht. hatte tror jeg heller ikke Chart er mest givende, men i mit tilfælde giver det mig en del hits og forhåbentlig nye kunder. Som skrevet fokuserer jeg ikke kun på kunder her og nu, men prøver at tænke langsigtet og brande siden. Tror ikke der findes et mirakelprodukt til at booste salget 100%, men mange bække små. :-)
> Men er da af den overbevisning Chart.dk er med til jeg ligger højere i søgemaskinerne. Vi må vist lige have Mikkel på banen. :-)
Nej, det har ingen positiv effekt i forhold til søgemaskinerne - tværtimod. Chart.dk linker nemlig IKKE til dit website, men derimod til et internt click-counter script der så redirecter folk videre til dit website. Denne rediretc er ovenikøbet lavet med en 302 redirect, der kan være YDERST skadelig for din indeksering i specielt Google (Yahoo HAR løst dette problem). Claus Schmidt har en af de bedste beskrivelser af problemet med 302 hijacks
Poul ==>Jeg mener heller ikke det er en specielt høj pris, men jeg har i forvejen kun brugt penge på Adwords, da jeg er meget skeptisk over for Eniro og andre pengemaskiner.
Oldenburg --> Jeg på Google Adwords, og er ganske godt tilfreds med det...
www.hatteshop.dk kommer endda langt for pengene på google, da der ikke er så mange om budet på relevante søgeord (damehatte, herrehatte, cowboyhatte mv.)
/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20
Nej, det har ingen positiv effekt i forhold til søgemaskinerne - tværtimod. Chart.dk linker nemlig IKKE til dit website, men derimod til et internt click-counter script der så redirecter folk videre til dit website. Denne rediretc er ovenikøbet lavet med en 302 redirect, der kan være YDERST skadelig for din indeksering i specielt Google (Yahoo HAR løst dette problem). Claus Schmidt har en af de bedste beskrivelser af problemet med 302 hijacks