Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elbogen.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for omkring en måned siden oprettet siden elbogen.dk.

Målet med siden er el teori til elektriker udannelse samt andre interrreseret inden for faget. Der ud over er der el besparelser, led guide mm.

Har dog haft et par besøgende, men savner lidt at komme længere op ad googles rank liste på LED guide, faktisk er jeg over 100 pladser nede.

Er det nemmeste her bare at sørge for at andre linker til mig eller kan jeg gøre andet for at komme længere op. Eller har nogen et forslag til en anden søgeord som måske ofte bruges uden at der er så stor konkurrence om som der er ved LED Guide?

Hilsen Claus

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 09:34

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 10:06

Du skal have meget mere indhold på din side. Alene din forside ligner noget som ikke er færdigt. Det samme ser google og så bliver du ikke bedre placeret. Mere indhold, flere links fra sider med relateret indhold. Feks på forums hvor de spørger til tips for at spare strøm.
Så skal du bare se.
Held og lykke.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
META
WARNING description too short (<50 chrs)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:38

Jeg er ikke vilde med dine guides. F.eks din dim. guide, måske du skulle lave en for "direkte start" motor og f.eks en dim guide med f.eks 2 stikkontakter og 2 kraftstik. Der mangler netop en tegning og dine guides er meget uoverskuelige. 

El-mappen er stadig lige det bedre. Hvis du laver nogle ordenlige guider så ville jeg godt læse med.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:41

Og lige et andet spørgsmål, hvordan kan man finde på at lave en guide til hvordan man montere en lampe? En normal person vil ikke kunne måle og tjekke for der ikke er noget strøm. De vil ikke kunne vide hvis der var rest strøm i nullen. De ville tro hvis de slukkede på Hpfi at de havde en fysisk adskillelse hvilken de ikke har. 

Farlig guide jeg ikke anbefaler til nogen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 10:53

Tak for dine svar, det vil jeg tage til efter tanke.

Jeg arbejder videre med mit projekt, og vil tage dine ord med i bag hovedet.

Du har helt ret

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:01

Jeg har selv gået med den lille ide at lave den samme side som dig, så jeg synes du skal klø på! Er du uddannet eller?

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 16:43

Jeg er i udannelse som elektriker, med et år igen, men hvis jeg vil begynde at lave el teori guide efter udannelse har jeg sikkert glemt det hele og derfor synes jeg det var smart at få det hele nedskrevet nu og smidt op.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:04

få indhold på alle de tomme sider eller slå dem fra så de sider ikke ses af google og bruger synes også når ser flere sider uden indhold de hopper hurtigt fra og den vigtigste side forsiden få noget indhold på den side

vedr titlen det der er det en god ide udnytte at google viser 70 tegn nu

jeg savner en om jer side på din side

jeg ville sætte den øverste reklame på siden i fodnoten på siden, da jeg synes den tager for meget af sidens fokus og jeg læser din blogs fordi man vil vide lidt om el

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)