Jeg har læst om parallel import her på siden, og er nu mere forvirret end før. Jeg vil gerne købe kendte mærker såsom loreal og maybelline osv, men også kendte tøjmærker. Man kan jo finde leverandører som sælger disse produkter til billig pris. Wholesalers er fra England, dvs. al køb indenfor EU Nu er jeg i tvivl, for jeg ved at parallel import er lovligt, men er der risiko for at blive sagsøgt fordi man krænker et varemærke og de officielle forhandlere/distributør??? En webshop som nicehair, sælger de ikke parallelimporterede varer?? Hmmm jeg var meget motiveret til at købe kendte produkter og sælger dem billigere, men er nu i tvivl hmmm. Hjææææææælp |
Parallel import? !!! Hmmm
Der er lovligt at importere produkter der er bragt ind på markedet indenfor EØS-landene med producentens accept. |
Venligst
Brian Phillip
ærligt talt - du stiller et ikke spor nemt spørgsmål kl ca 8 og kl lidt over 10 konkluderer du at alle her er dovne og ikke gider svare. Ikke god stil vil jeg sige, men held og lykke i alle fald med projektet vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
Ingen gider svare er hvad du skriver - det må vel være at kalde os dovne at vi ikke på 2 timer har svaret på dit komplicerede spørgsmål, og jeg skriver helt som jeg vil, og synes 2 timer er alt for kort tid - Faktisk er det at Bumpe - som bestemt heller ikke er velset, slet ikke på kort tid - selv godnat da vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Køber man som momsregistreret uden moms i Tyskland, så skal der lægges dansk moms oveni ved videresalg. Men som sagt, intet problem at parallelimportere indenfor EU - en af de dovne, som dog lige lavede noget andet i går mellem 8 og 10 |
Venligst
Brian Phillip
Alle vores produkter er 100% ægte mærkevarer! Hilsen Simon fra Nicehair.dk |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau