Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grib knoglen - en gang imellem, og få nye kunder

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Nogle af de mere oplaget fordele med at bruge et CRM system, frem for et excel ark kan være:

- Du har et tydeligt overblik over din salgsindsats, ikke bare i denne en kampagne, men over tid. Ved at have fokus på salgsindsatsen vil du opleve at du får gennemført flere opkald til nye kunder.

- Du har alle dine oplysninger og notater du har lavet om din kunde samlet på et sted

- Du har et overblik over hvornår det igen et tid til at kontakte et emne igen (både nye og eksisterende kunder)

- Du kan yde en bedre kundeservice fordi du ved hvem kunden er

- Du kan sende materiale (email) mens du tale med kunde, med ganske få tastetryk

- Du kan din konverteringsrate over tid, og derved nå at rette din salgsindsats til inden du løber sur i salgsarbejdet

- Du kan se din forventer ordremængde, ud fra den salgsindsats du gør nu. Systemet kan fremskrive din forventet succes ud fra historiske data.

- Du kan afslutte og fakturer ordre direkte, hvis du har crm systemet koblet op mod f.eks e-conomic

Generelt får du en mere prof indgangsvinkel til salgsarbejdet med en bedre konvertering til følge.

/Jakob

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i øvrigt lige set denne her fra den gode Hr. Thorsborg...

http://thorborg.tv/et-fantastisk-salgsbrev.html

Blev vældigt inspireret og har nu udformet et, syntes jeg selv, ret frækt tilbud til kunstforeninger som har pengene til at købe kunsten.

Mille

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver dig helt ret. Det kan ofte være en god idé bare at ringe ud til potentielle kunder og fortælle dem, hvem man er. Det værste, der kan ske, er, at man får et nej.

Jeg bruger selv Timetonote til at have styr på min kontakt med kunder og potentielle kunder. Jeg har egentlig prøvet at finde et bedre program til det, men da Timetonote er gratis og fungerer, bruger jeg stadig det. Det er f.eks. muligt at tilføje e-mails direkte til et firma eller kontaktperson fra ens e-mail. På den måde er alt samlet i Timetonote. Det er virkelig smart.

I øjeblikket får jeg bare mine kontaktinformationer fra Krak.

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt oplæg som lige minder en om det, man i virkeligheden allerede burde gøre engang imellem, istedet for at vente på at emails tikker ind...
Tilføjer lige direct mail...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)