Hej Jesper Nogle af de mere oplaget fordele med at bruge et CRM system, frem for et excel ark kan være: - Du har et tydeligt overblik over din salgsindsats, ikke bare i denne en kampagne, men over tid. Ved at have fokus på salgsindsatsen vil du opleve at du får gennemført flere opkald til nye kunder. - Du har alle dine oplysninger og notater du har lavet om din kunde samlet på et sted - Du har et overblik over hvornår det igen et tid til at kontakte et emne igen (både nye og eksisterende kunder) - Du kan yde en bedre kundeservice fordi du ved hvem kunden er - Du kan sende materiale (email) mens du tale med kunde, med ganske få tastetryk - Du kan din konverteringsrate over tid, og derved nå at rette din salgsindsats til inden du løber sur i salgsarbejdet - Du kan se din forventer ordremængde, ud fra den salgsindsats du gør nu. Systemet kan fremskrive din forventet succes ud fra historiske data. - Du kan afslutte og fakturer ordre direkte, hvis du har crm systemet koblet op mod f.eks e-conomic Generelt får du en mere prof indgangsvinkel til salgsarbejdet med en bedre konvertering til følge. /Jakob |
Har i øvrigt lige set denne her fra den gode Hr. Thorsborg...
http://thorborg.tv/et-fantastisk-salgsbrev.html
Blev vældigt inspireret og har nu udformet et, syntes jeg selv, ret frækt tilbud til kunstforeninger som har pengene til at købe kunsten.
Mille