Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JEF.DK - Sportspræmier online! Hjælp med at tage næste skridt...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino folks,

Jeg arbejder med strategisk salgs og online markedsføring hos Jydsk Emblem Fabrik A/S i Malling.

Jeg har startet vores webshop www.jef.dk. I webshoppen sælger vi pokaler online, medaljer online og mange andre traditionelle sportspræmier til markedets bedste priser. Vi er landets største leverandør af sportspræmier. I dag leverer vi sportspræmier til landets unioner og lokale idrætsforeninger. Vi leverer også i stor stil præmier til den private forbruger direkte ved salgs via hjemmesiden. For et år siden implementerede vi en helt ny webshop (ny platform). 

Vi har det seneste år oplevet store vækstrater i vores online salg. Dette på baggrund af et solidt fokus på vores online vækststrategier. 

VI HAR BRUG FOR DINE ERFARINGER OG INPUTS - GIVER GERNE EN KOMMENTAR IGEN OG DELER MINE ERFARINGER

Vi har flere deltag klar til efteråret og foråret. Jeg er dog meget interesseret i at høre dine inputs/kommentarer til vores webshop.

Ordet er frit...Lad mig hører hvad du synes: RIS/ROS, FIFS, UPSér mv..

Skal jeg give et par kommentarer tilbage, så smid et link og jeg går straks igang med dit website.

/René

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:14

Hej Rene

Nu har jeg kun lige hurtigt kigget på jeres side, men især en ting slog mig, i har en masse hvid tekst i bunden og også i kasserne oven over (trustpilot etc.).
På min skærm er de tekster næsten ulæselige (især den lille tekst nederest)
Det samme når man kører over jeres links - baggrundsfarven er for lys hvis i vil køre med hvid tekst (igen, ihvertfald på min skærm, der er en ret normal 22" skærm) 

På min Macbook air skærm er det markant mere læseligt - men i skal ikke regne med alle skærme er som dem :)

En anden ting er noget vi faktisk har snakket om før - spil meget mere på online delen, hvorfor kun give folk en pokal, hvorfor ikke lave et system så man også kan "indløse" denne online og via fx. facebook udstille alle de ting man har vundet. - Det er jo derfor man laver pokaler. Så man kan vise andre at man er den bedste :)

mvh
Janus

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

God ide at fixe 

SAFETY

WARNING password without autocomplete=off attribute
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)