Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på Amino tv-vært.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har haft opslået en stilling på Amino Freelancer, hvor vi søgte efter en ny ungdomsvært til Amino TV. Vi har i den forbindelse lavet et prøveinterview, hvor vi har haft Robin Juel Johansen inde i studiet, for at interviewe en gæst, som han fik til opgave at finde.

Robin er 24 år, har journalistisk erfaring, er iværksætter, freelancer indenfor journalistiske opgaver, og har gået på journalisthøjskolen.

Vi ønsker ikke feedback på det tekniske, gæstens optræden, eller studiet, men mere om hvordan du synes at han har klaret det, så vi kan tage det med i vores overvejelser om hvorvidt at han bliver Amino TV´s faste ungdomsvært.

Feedback på værten kan gives her, og feedback på selve indholdet, kan evt. gives i kommentarfeltet under videoen.

Du kan se interviewet her: Why not use advertising to do good?

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har ikke set hele interviewet, men har set de første par minutter og så bladret lidt igennem resten af videoen.

Generelt synes jeg, at værten, Robin, virker rolig og fattet helt fra begyndelsen af. Spørgsmålene kommer rettidigt og som perler på en snor (ikke noget væven og fumleri af betydning), og han formår at stille spørgsmålene uden at afbryde gæsten.

Det, jeg især bemærker er, at han (Robin) sidder roligt, når gæsten taler, hvilket gør at han som vært ikke fjerner fokus fra gæsten, når gæsten taler. Robin bevæger sig faktisk kun (gestikulerer), når han stiller gæsten spørgsmål, og holder inde, når gæsten skal svare - det fungerer rigtig godt, synes jeg.

Interviewet fremstår for mig flydende, der er en god ping-pong imellem vært og gæst og det virker naturligt og autentisk, synes jeg.

Thumbs up herfra til Robin, som efter min mening også kan gå an som vært til interviews med "ikke-unge".

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg synes han klarer det skidegodt som interviewer. Han har en også rar og nede-på-jorden udstråling som passer godt til Amino, synes jeg. Og en behagelig stemme. Der er ikke noget irriterende som tager ens fokus fra indholdet. Fedt. :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:22

Jesper Nerløe:

Thumbs up herfra til Robin, som efter min mening også kan gå an som vært til interviews med "ikke-unge".

Enig!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:24

Fedt med jeres svar, tak!
Jeg vil virkelig håbe vi kan få lidt mere feedback fra andre.
Så kom nu glad :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 11:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har ikke set hele videoen.

Han virker behagelig og rolig :)

Thumbs up herfra!

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:29

Anja Lysholm:

Jeg synes han klarer det skidegodt som interviewer. Han har en også rar og nede-på-jorden udstråling som passer godt til Amino, synes jeg. Og en behagelig stemme. Der er ikke noget irriterende som tager ens fokus fra indholdet. Fedt. :-)

Enig!

Fra Hornslet
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Viradata Viradesign Skrevet kl. 11:52

Enig med de andre :) I mine øjne er Robin en rolig, behagelig samt interesseret vært Yes

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Robin formår at holde fast i den røde tråd og kaste bolden videre i en anden relevant retning, hvilket er super fedt!

Han er nede på jorden og man mærker på intet tidspunkt nogen form for usikkerhed, trods det halvlange interview, hvilket man også mærker påvirker gæsten positivt til at levere sit indhold.

Spørgsmålene kommer hele vejen rundt, især advisory board delen fandt jeg super interessant :-)

Jeg har intet imod at blive fravalgt, når jeg ved at konkurrenterne med garanti vil levere en bedre præstation end jeg selv har mulighed for.

Så derfor, held og lykke til dig Robin.

Jeg håber at du fremover vil være et fast ansigt på Amino TV.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:32

Mange tak for hjælpen, det er vi rigtig glade for :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)