Jeg syntes nu altid det er meget fornuftigt at overveje hvordan man kan løfte ens overskud også selv om det måske går imod ens principper.
Jeg tror du har misforstået mit indlæg. Jeg forholder mig udelukkende til om kunden får en positiv købsoplevelse hos mig, fordi jeg er interesseret at han handler hos mig igen. Det er fx. også meget almindeligt, at en webshop sender en lille gave med i pakken; en lille pose vingummi, blomsterfrø, eller noget billigt tingeltangel, og det gør de jo ikke af deres hjertes godhed ;-)
Og så må jeg sige, at jeg er meget uenig med ovenstående i, at fordi man sælger dyre varer, så kan man også bedre tillade sig at lægge et lillebitte gebyr oveni prisen. Tværtimod vil jeg mene. Det fremstiller dig bare som endnu mere smålig, fordi jeg som kunde antager, at den dyre vare tjener du rigtig mange penge på, og hvis du ikke engang kan lade mig slippe for de par kroner, gud ved hvordan du så reagerer, hvis jeg fortryder mit køb, eller der er noget galt med varen, og mon ikke den egentlig kan findes billigere et andet sted....?
Bemærk lige at ovenstående ikke er min personlige holdning til dig, men mit bud på hvordan kunden kunne opfatte dig/din shop med gebyr.