Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler Feedback til Hjemmesiden tvtjenester.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har prøvet at lave mit første forsøg på en Affliate side samt forum, som jeg meget gerne vil have feedback på :-)

Siden skal gerne forhåbentlig ende med en masse besøgende som også gerne vil deltage på siden med deres erfaringer, og oplevelser med forskellige tjenester. 

btw er igang med at oversætte temaet helt til Dansk :-)

Hilsen 

Casper 

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 21:30

Synes dit tema er kedeligt at se på... sorry :/

Du skal måske også få kigget på billedkvaliteten af dine thumbnails, få oversat det sidste af dit tema til dansk og så få anskaffet dig et logo til siden :)

Smid også gerne sociale medier knapper op på siden, så den også bliver lidt synlig blandt dine besøgenes omgangskredse 

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 21:34

Hey Kevin. 

Tak for feedback arbejder på oversættelse. 

Og tak for de andre råd :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 23:03
META
WARNING missing description
WARNING missing keywords tag
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:33

kald sidens titlen til google noget mere sigende end velkommen htvtjenester.dk  udnyt derved google viser op til 70 og lav alle mere sigende omkring dens side emme 

god ide med social medier google plus og facebook på siden.

sammenligne tjenesten på din side det bliver spændende at se hvordan den fungere ?

jeg savner en om jer side og en kontakt side det vil afgjort være noget der gør siden mere troværdig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:44

Hej Casper

Nu må du undskylde hvis du synes at jeg er for grov. Men... Jeg har her taget et citat fra din velkomst post du har lavet:

"Hvorfor Tvtjenester.dk ?

Med alle de nye tjenester der bliver tilgængelige på det danske TV marked for online medier og Streaming vil jeg lave en side der gør det enkelt for dig som forbruger at se hvad du får for dine penge og hvilken tjeneste der passer bedst til dit behov."

Hvorfor bruge tid på at bed om feedback på dit site, når du ikke har fundamentet af din side klart endnu???

Jeg er stensikker på, at du nok skal få en rigtig pæn hjemmeside med det tema du har valgt. Jeg kan se at der allerede er delte meninger om det, men jeg kan godt lide det Smile

En anden lille ting. Sørg for at få fjernet det der "powered by wordpress and the..."

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 17:07

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 17:47

Hej Daniel. 

No bad feelings her, grunden til jeg valgte så tidligt i mit projekt at spørge efter feedback, var fordi det er første gang jeg har skullet lave en affliate side, og ville gerne sikre mig at jeg fik nogle fundamentale ting på plads, som ikke for mig har været en selvfølge, da jeg som sgat aldrig har prøvet det før :-)

Og jeg er super glad for al den hjælp og feedback jeg har fået. Så nu er det igang med arbejdet :-) 

Hilsen Casper 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)