Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af blog hjemmeside / affliate

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret Christoffer, men som jeg læste det ville han egentlig bare vide hvor meget han kunne få for den nu.

Men ellers ja:

Stop madspild

Stop overforbrug

Stop med at se vild med dans

osv...

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 18:31

Mikkel Kongsfelt:

Du har helt ret Christoffer, men som jeg læste det ville han egentlig bare vide hvor meget han kunne få for den nu.

Men ellers ja:

Stop madspild

Stop overforbrug

osv...

Lige præcis :-)
Det ville han også, jeg begrundede bare hvorfor jeg syntes værdien er højere :-)
God dag til dig :)! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christoffer Tornbjerg:

Mikkel Kongsfelt:
Ja, der er masser af muligheder og ideer - men pointen var jo at han ikke selv ville bruge mere tid på siden...

Rigtigt nok, men som han selv skriver ville han høre om der var penge i at sælge siden :-)

Tror ikke han har tænkt sig at sælge den nu..
Specielt ikke med ideer jeg lige skrev + at du savner indhold..

Det tager 1-2 dage at skrive tekster osv til; rygestop, stop med at spise, stop med at bebrejde, stop med at spilde dine penge. osv.

Også har Lars's side pludselig... 10 budskaber til at starte ud med.. med 2000+ord til hvert budskab, med en guide, med tal på hvad man spare osv på de forskellige..

4-5 dages arbejde og Lars har en god side, som han selv kan beholde og måske endda sælge til meget mere end de 500kr :)

OG han kan skaffe sig guides (skrive dem selv) og sælge dem under hvert budskab til sølle 50-100kr :-)
Og sælge Version 2 1 år efter til halv pris til eksisterende kunder :-)

(Smider bare ideer ud til lars) :D 

vis tekster skal laves godt tager det altså mere end 2 dage

hvornår første en side har høj værdi er når søgemaskine optimering virker og dette går tid før sit arbejde belønner sig

derved vis har optimere siden til google er den første rigtigt meget værd når den har placeringer som det arbejdet man laver for at forbedre ens side før den giver gevindets , der kommer jo ikke bare besøgene og kunder af sig selv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 18:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men jeg ser ikke at værdien bliver højere af det? Han har jo netop ikke lavet noget af det? Jeg kunne jo bare købe stop-nu.info til 119 kr. opsætte wordpress på 15 min. og så lave det selv? Måske man skulle gøre det?

\Mikkel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:36

Christoffer Tornbjerg:

Mikkel Kongsfelt:

Men ellers ja:

Stop madspild

Stop overforbrug

osv...

Lige præcis :-)
Det ville han også, jeg begrundede bare hvorfor jeg syntes værdien er højere :-)
God dag til dig :)! 

lige nu ser jeg altså ikke mere end par tekster på hans side så jeg vurdere altså ikke hans side at den har en ret høj værdi , der skal arbejdes mere med siden vil jeg mene

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 18:38

Mikael christiansen:

vis tekster skal laves godt tager det altså mere end 2 dage

hvornår første en side har høj værdi er når søgemaskine optimering virker og dette går tid før sit arbejde belønner sig

derved vis har optimere siden til google er den første rigtigt meget værd når den har placeringer som det arbejdet man laver for at forbedre ens side før den giver gevindets , der kommer jo ikke bare besøgene og kunder af sig selv

Du er en diskutér lysten en :-)

1. Når jeg skriver teksterne tager den tid, er det beregnet ud fra hvor lang tid det ville tage mig. (hav din mening om jeg kan det eller ej, men behold den for dig selv mester)

2. SEO laver man forhåbentlig samtidig med man skriver teksterne, eller bliver det jo bare dumt :-)

3. Yea, placeringer er vigtige.. det ved alle, og det kommer jo hvis man gør noget ud af siden og backlinks.

4. jeg gav ham igen bare råd.
5. please lad være med at diskutere med mig igen Mikael - jeg gider det ikke igen idag :-) 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 18:39

Mikkel Kongsfelt:
Men jeg ser ikke at værdien bliver højere af det? Han har jo netop ikke lavet noget af det? Jeg kunne jo bare købe stop-nu.info til 119 kr. opsætte wordpress på 15 min. og så lave det selv? Måske man skulle gøre det?

true :) - gør du bare det så, hans domæne er stadig mere værd i mine øjne. 

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 18:46

Hej igen, mange tak for jeres svar alle sammen, Mikael og Christoffer kom med nogle gode forslag og jeg vil måske overveje at arbejde noget mere på den og se om det kan give lidt. Skal vi ikke bare slutte den her, men tak for debatten folkens :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:47

Christoffer Tornbjerg:

Mikael christiansen:

jeg tror nu der skal mere indhold på siden før den er rigtigt meget salgs klar , da flere domæner noget ligne er ledigt

jeg synes der mangler indhold på siden

jeg ser ikke beskrevet der er tjent rigtigt kroner på siden i tråden

desuden står der han ikke vil bruge mere tid i tråden og muligheder er mange med ingen er på begyndte på siden endnu

Jeg skriver skam kun det jeg skriver grundet en PM fra Lars :-)

Så derfor giver jeg Lars lidt ideer + jeg skriver med Mikkel om mulighederne og jeg giver bare grunde til at jeg syntes lars's domæne er godt :-)

Ber ikke Lars om at lave siden videre eller noget, jeg giver ham ideer han kan skrive i sin "salgstale" eller som han måske får blod på tanden af. 

ja domænet er godt enig

men jeg har også før skrevet ideer, salgstaler og atter salgstaler , ja dem kender vi alle samme men huske ide er første pengene værd når ideen er udført og så er der 10.000 måder måske udføre en ide på og vis han lige laver et par småfejl eller starter på et forkert tidspunkt der er for mange sådanne sider eller man ikke rammer målgruppen som beregnet er ideen altså ikke nogle kroner værd

jeg har også 10.000 ideer med mine sider men første når de er udført og viser de er økonomiske rentable og de har en god værdi

jeg har selv for mange ideer i hovedet og sådan er det med mange mennesker

det jeg vil gøre var lave en masse ideer knokle løs for der findes så mange der ikke slår igennem med første ide om det er teksten , farver siden , søgemaskine optimering , forkert tidspunkt , derved kan det være man skal igen og på arbejdes hesten og lave sin ide om igen og igen indtil det lykkes man prøver sig frem hvad konventer kunder sådan bliver man ved , hvad modtager brugerne meste

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 18:50

Og nu kunne jeg ikke lade være selv, men hvis du kan lave det setup på 15 min og købe domænet for 119 kr så kan jeg da slet ikke forstå du vil give 500 kr for min. Det ville jeg hvertfald ikke selv hvis jeg mente jeg kunne lade samme setup på 15 min. Men synes vi er kommet langt ud over hvad det egentlig var tiltænkt med tråden. Og det var skab en dialog og ikke starte med mudderkastning osv. Igen lad os stoppe den her. Og tak formtilbuddet Mikkel, men må desværre takke nej, men jeg har da fået stof til eftertanke :)

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)