Altid underholdende når folk hidser sig op i en debat fordi folk argumenterer dem imod. Anyway dejligt at du kunne bruge noget af det og tak for snakken alle sammen - jo lad os bare holde her. Og så må vi jo se hvor længe stop-nu.info er ledigt nu når alle ideerne er smidt på bordet ;-)
vis tekster skal laves godt tager det altså mere end 2 dage
hvornår første en side har høj værdi er når søgemaskine optimering virker og dette går tid før sit arbejde belønner sig
derved vis har optimere siden til google er den første rigtigt meget værd når den har placeringer som det arbejdet man laver for at forbedre ens side før den giver gevindets , der kommer jo ikke bare besøgene og kunder af sig selv
Du er en diskutér lysten en :-)
1. Når jeg skriver teksterne tager den tid, er det beregnet ud fra hvor lang tid det ville tage mig. (hav din mening om jeg kan det eller ej, men behold den for dig selv mester)
2. SEO laver man forhåbentlig samtidig med man skriver teksterne, eller bliver det jo bare dumt :-)
3. Yea, placeringer er vigtige.. det ved alle, og det kommer jo hvis man gør noget ud af siden og backlinks.
4. jeg gav ham igen bare råd. 5. please lad være med at diskutere med mig igen Mikael - jeg gider det ikke igen idag :-)
så enkelte er det bare ikke i den virkelig verden alt kan bare ikke lykkes bare sådan
jeg skriver intet om du kan eller ej men selv den bedste tekstforfatter skal altid rette løbende for ellers er man ikke den bedste for der sker hele tiden en udvikling hvordan tekster skal beskrives så de konvertere bedste muligt , man skal lære være ydmyge og ikke tro man er verdens til alt derved da man altid rette og forbedre hvad man laver
jeg beregnet efter hvad det ville tage en normal tekst forfatter og regn ikke med at altid dine tekster vil blive modtaget af alle så noget må laves om , så jo gik efter hvor lang tid du er om det og andre tekst forfatter for der skal normalt altså mere end så få artikler som du beskriver
placering kommer ikke bare på en dag det kan være din seo ikke virker for reglerne bliver ved at laves om
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Skrev jeg ikke vil diskutere med dig igen idag (den forrige tog 14 timer, uden enighed hvis du husker det)
Så stop. vil du noget, så send en pm til mig, så skal jeg nok ignorere den der.
God dag til jer andre to :)
denne her tråd er jo meget men meninger så der er intet fakta eller facitliste hvordan han får den bedste løsning på hans problem stilling i tråden , der er jo ingen fakta i denne tråd , så det okay at være uenig
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows