Domænet kunne sagtens have potentiale, men siden trænger nok til en finpudsning - hvilket jo også er fint, hvis den lander i hænderne på en med lysten til at drive den videre.
Blogs og affiliate-sider er hvad man gør dem til, og jo mere saft og kraft der er lagt i dem, jo mere kan de indbringe.
Det er altid godt og høre andres mening specielt når det er noget til ens fordel ;)
Det var så lidt Lars..
Sagde skam bare min mening, og som der lige er blevet skrevet; "domænet har potentiale" Siden er hvad man laver den til jo.
Så, min pointe var jo samme :) > Køber man siden er det jo nok for domænet, men personen som køber den laver den jo (forhåbentlig) en del bedre med hvad der nu skal være :)
Jo, sagde jo heller ikke at domænet var dårligt, men hvis det er en rygestop side, så vil et domæne som ryge-stop-nu.dk (der iøvrigt er ledigt, hvis nogen er til den niche) være mindst lige så godt. Designet er jo enormt simpelt sat op og kræver ikke meget mere end 10-15 min. hvis man er vandt til at arbejde i wordpress. Så, hvis man har de færdige tekster så vil siden efter min mening kunne sættes op på ca. 1 time. Så uanset hvor meget tid der er brugt på det - så er det jo ikke noget man kan forvente at få mange penge for... der er jo ikke engang lavet et logo?
Og det var altså ikke for at sable siden ned, for der er da sikkert lagt masser af tid i at finde et tema og skrive tekster osv. men det er bare ikke noget man(i min verden) kan få så voldsomt mange penge for.
Men held og lykke med at få den solgt(og mit tilbud står stadig ved magt).
Jo, sagde jo heller ikke at domænet var dårligt, men hvis det er en rygestop side, så vil et domæne som ryge-stop-nu.dk (der iøvrigt er ledigt, hvis nogen er til den niche) være mindst lige så godt.
helt sikkert :-)
Meeen, hans nuværende domæne lader ham også brede sig jo :-)
"stop med at æd" "stop med at bebrejde dig selv" "stop med at sove over" "og så videre" "jeg tror du/i fanger hvad jeg mener" "dette er dumt"
Ja, men det gør stop-nu.info, stop-nu.eu, stop-nu.com, stop-nu.net osv. også... og de er alle ledige. Så pointen var at værdien af selve domænet er meget lille, fordi man sagtens kan finde et mindst lige så godt domæne der er ledigt - og så er det jo svært at tage meget mere end indkøbsprisen for det...
Jo, sagde jo heller ikke at domænet var dårligt, men hvis det er en rygestop side, så vil et domæne som ryge-stop-nu.dk (der iøvrigt er ledigt, hvis nogen er til den niche) være mindst lige så godt.
helt sikkert :-)
Meeen, hans nuværende domæne lader ham også brede sig jo :-)
"stop med at æd" "stop med at bebrejde dig selv" "stop med at sove over" "og så videre" "jeg tror du/i fanger hvad jeg mener" "dette er dumt"
:-)
jeg tror nu der skal mere indhold på siden før den er rigtigt meget salgs klar , da flere domæner noget ligne er ledigt
jeg synes der mangler indhold på siden
jeg ser ikke beskrevet der er tjent rigtigt kroner på siden i tråden
desuden står der han ikke vil bruge mere tid i tråden og muligheder er mange med ingen er på begyndte på siden endnu
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ja, der er masser af muligheder og ideer - men pointen var jo at han ikke selv ville bruge mere tid på siden...
Rigtigt nok, men som han selv skriver ville han høre om der var penge i at sælge siden :-)
Tror ikke han har tænkt sig at sælge den nu.. Specielt ikke med ideer jeg lige skrev + at du savner indhold..
Det tager 1-2 dage at skrive tekster osv til; rygestop, stop med at spise, stop med at bebrejde, stop med at spilde dine penge. osv.
Også har Lars's side pludselig... 10 budskaber til at starte ud med.. med 2000+ord til hvert budskab, med en guide, med tal på hvad man spare osv på de forskellige..
4-5 dages arbejde og Lars har en god side, som han selv kan beholde og måske endda sælge til meget mere end de 500kr :)
OG han kan skaffe sig guides (skrive dem selv) og sælge dem under hvert budskab til sølle 50-100kr :-) Og sælge Version 2 1 år efter til halv pris til eksisterende kunder :-)