Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af blog hjemmeside / affliate

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino,

Vil høre jer til om i tror jeg kan sælge www.stop-nu.dk og hvis jeg kan til hvad? Meningen at der skulle have lagt flere kræfter i den, men synes ikke rigtig tiden er til det, og ideen var sjov nok for er selv stoppet med at ryge så på det tidspunkt havde den en del fokus men ikke længere, så jeg tænkte at hvis der var mulighed for kunne jeg tjene lidt på det, og køber kunne evt. selv tjene på det. Så ville det jo være en win win.
Og hvis nu man for den solgt eller overdraget til en anden, hvordan gør man det smartest? Da jeg har flere hjemmesider bundet op på samme konto hos unoeuro, nogen der har erfaring med det og vil dele den viden?

Pft

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:54

Det er ligemeget hvor hjemmesiden er hosted, i forhold til hvordan det skal gøres når du skal videregive domænet til en anden person - Det bliver gjort via DK-Hostmaster. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:18

Hej Lars,

Af andre tråde her på Amino omkring salg af Adsense/affiliate sider fremgår det, at man nok kan forvente, at salgsprisen ligger omkring 10-12 gange  sidens månedlige indtjening. Det giver lidt en rettesnor for, hvor det ligger henne prismæssigt.

Mht. overdragelse: Selve domænet foregår via dk-hostmaster. Mht. selve siden skal du levere alle wordpress filerne + en udlæsning af mysql databasen.

Og så kan der være noget omkring det wordpress theme du har brugt. Er det gratis eller købt? Hvis købt, skal du lige finde ud af rettighederne omkring det: Er det noget du må levere videre ub., sælger du det med siden, eller vil du selv beholde det?

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 16:04

Tak, for det. Jeg har også fået 1 henvendelse, mht salg. Jeg havde nok bare forventet noget mere.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:33

Du har jo stort set INTET skrevet om hvad man køber..

Lidt ligesom at skrive, at man ønsker at sælge sin bil på DBA.dk uden at angive kilometerantallet, pris, evt. bemærkninger eller andet.

Jeg kan anbefale dig, at ligge skræmprint op af besøgstal fra fx Google Analytics, fremlægge skræmprint af Google Adsense (som du jo har installeret).

Som en der efterhånden har købt adskillige sites her på Amino og Flippa, så er din salgstråd nok den dårligste jeg endnu har læst for salg af et site ;-)

Tag det ikke så tungt det jeg skriver, men mere som en opfordring til, at gøre noget mere ud af din salgstråd. Folk køber sjældent ting ubeset.

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 17:15

Hehe ærlig snak og tak for det. Men det var oprindelig ikke på tænkt som et salg, men en undersøgelse om det kan betale sig at sælge den, altså hvad man kan få for den. Som du og andre kan se er det en affliate side, som aldrig er gjort færdig (sådanne sider bliver nok aldrig færdig), og der er lave meget lidt Seo til den, er kun 30-100 besøgende om måneden, i starten da jeg arbejde lidt på den var der noget flere, så den kræver jo meget arbejde, så som de fleste nok kan regne ud, så er det ikke nogen penge maskine, endnu :) men hvis der en der har lyst til at foresætte med den og finder emnet interessant så skriv endelig.

Men det var nu mere for at høre hvad prisen er for en hjemmeside som denne som er under opstart

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 17:26

Så længe der ikke er lagt mere arbejde i det og det ikke er noget ekseptionelt domæne, så ville jeg som også nævnt i en PB til dig, ikke give meget mere end ca. 500 kr. Man betaler jo reelt blot for domænet og de 6 tekster der ligger på den.

\Mikkel

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 17:32

Jeg syntes da det et godt domæne?

Og siden er ikke bygget overhovedet.. men det vel en ide til en der vil have den :-) ?

Opretter herren en salgstråd, skal der nu nok være en der vil smide mere end lommepenge :)

mvh.

P.s, godt domæne. 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 17:34

Ja det kan du have ret i, men der jo også selv hjemmesiden. Altså designet og opsætningen. Men som jeg også skrev til dig, så havde jeg en anden forventning ift. Den tid der allerede er lagt i den, om det så er realistisk eller ej vil jeg ikke være dommer over, men det er bare for lidt. Og det kan godt være at du ikke mener den er mere værd, og det kan godt være du ret i det. Derfor ville jeg egentlig også have en debat igang, og høre til om man ikke kan forvente mere end det?

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 17:37

Tak Christoffer,

Det er altid godt og høre andres mening specielt når det er noget til ens fordel ;)

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)