Er det bare mig eller er deres banner bare over hele nettet næsten ser dem over det hele :-) |
Jeg har ikke set dem nogle steder. Men jeg kommer også mest på business sites og newz.dk
Er det bare mig eller er deres banner bare over hele nettet næsten ser dem over det hele :-) |
Jeg har ikke set dem nogle steder. Men jeg kommer også mest på business sites og newz.dk
|
Ved du hvor de er fra? er næsten sikker på det er et udenlandsk firma |
Zalando er en tysk virksomhed. |
De konkurrerer direkte med Brandos.. |
Var kun interesseret i at høre hvem de er osv fordi jeg ser dem næsten over det hele :-) |
Zalando er et kæmpe foretagende startet i Tyskland for få år siden og omsætter allerede for over 1 milliard danske kroner. De kører dog også med stort underskud. Det er en masse MEGET pengestærke firmaer der har valgt at starte denne shop, og de kan nemt tåle at køre med underskud nogle år endnu. I Tyskland hvor jeg primært sidder er der mange der er tosset på dem fordi de er skyld i at mindre firmaer der ikke har råd til at køre med underskud bukker under på stribe. Man må dog tage hatten af for hvor stor omsætning og markedsandel de har opnået på kort tid. Bliver dog spændene at se hvordan de vil få styr på økonomien. |
Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr
Det er da noget af en dårlig forretning og køre med underskud i så langtid |
Underskud er altid kedelig, men med den kæmpe omsætning, bliver det først rigtig sjovt når de løber i 0, og derefter kan få hentet store summer ind. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng