Det er gået rigtig stærkt, hvorfor vores butiksdisplays i metal nu kan ses i butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Belgien og Tyskland. Det er nok temmelig tåbeligt at alle disse displays er uden produktlabel - vi har ganske vist fået lavet en - men den er så grim at vi ikke vil være bekendt at sætte den på vores flotte displays. Fra min nuværende position kan jeg se masser af flotte produktlabels, f.eks. på min computer, på mit kamera osv. Vi er altså ikke ude efter en almindelig papirlabel, men efter noget som ser ud af noget - og det må selvfølgelig stadig ikke koste noget. Størrelsen forventes at være ca 10 x 40 mm, men vi er fleksible. Der skal i starten bruges 5000 stk. pr. leverance og der forventes på længere sigt et årligt forbrug på nogle 100K stk. Hvem ved noget/kan noget? Mvh Teddy Instore Display |
Produktlabel
- 1
|
Du er meget velkommen til at skrive en PB eller en e-mail til mig, så finder vi helt sikkert ud af noget. Jeg vil ikke anbefale dig at gå til et af de store lavpris-firmaer, når det er en rimelig stor leverance du skal bruge. Vi finder ud af noget, ser frem til at høre fra dig! |
// Jesper Skov
Hej Teddy Kan forstå du laver en masse metaldisplays, producerer du dem selv eller har du en underleverandør til det? Jeg har eget smedefirma, hvor vi klipper, stanser, laserskærer, bukker, svejser, montere mm., og vi har rigtig konkurrencedygtige priser.. Du er meget velkommen til og forespørger! Mvh Morten Olesen |
Hej Teddy Skal det være holdbart og eksklusivt - så skal det være serigrafi. Der er masser af muligheder m.h.t. folievalg, f.eks. klar, mat hvid, blank hvid, mat sølv, blank sølv, blank guld, metallic, neon, eller reflekterende. Vi er konkurencedygtige i store og små oplag. Du er velkommen til at sende mig en PM eller mail. |
Teddy, |