Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom jeg ski også lige i medierne :)

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

sikke en god ide det helt sikkert blive en kasse succes og sikke en god medie omtale du allerede har fået jeg tror der er mere på vej allerede det håber jeg i hvert fald på for sikke en nyhed og det er sikkert noget jeg tror bt.dk ekstrabladet.dk og måske tv2.dk vil bringe op deres medier 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god idé, men måske en smule åbenlys hvordan der bliver betalt for brysterne. Sådan en idé kun en mand kan finde på Surprise

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Schmidt:

Hej Tom.

Jeg synes det er et rigtig godt koncept du har dig. Men for mig tog det en del tid at finde ud af, hvad konceptet egentlig gik ud på. Vil anbefale dig at overveje at genoverveje, at redesigne din hjemmeside eller i hvert fald lave et nyt menupunkt der hedder "konceptet", hvor du kan forklare, hvad det går ud på. Tror du mister potentielle kunder pga. af designet.

Håber du kan bruge det til noget

Hilsen Emil

Hej Emil, det er taget til efterretning på http://www.vindbryster.dk/konceptet/ 

Daniel Nielsen:

Rigtig god idé, men måske en smule åbenlys hvordan der bliver betalt for brysterne. Sådan en idé kun en mand kan finde på Surprise

Den forstod jeg så ikke helt? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Greenmaker:
Så vist jeg husker, er reglerne for købsbetingede konkurrencer (hvilket din vel er) meget stramme. 

Citat www.forbrugerombudsmanden.dk: Markedsføringslovens § 9 [nu § 11] forbyder lodtrækninger og præmiekonkurrencer, der både er købsbetingede og tilfældighedsprægede.

og videre:

bemærk at § 11 er ophævet per. 1. juli 2011

Nu er det dog sjældent at jura er ligetil så der ligger med garanti noget andet der også skal vurderes ;-)


Noget helt andet: Skal vindererne ikke betale skat af gevinsten?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Jensen:

Greenmaker:
Så vist jeg husker, er reglerne for købsbetingede konkurrencer (hvilket din vel er) meget stramme. 

Citat www.forbrugerombudsmanden.dk: Markedsføringslovens § 9 [nu § 11] forbyder lodtrækninger og præmiekonkurrencer, der både er købsbetingede og tilfældighedsprægede.

og videre:

bemærk at § 11 er ophævet per. 1. juli 2011

Nu er det dog sjældent at jura er ligetil så der ligger med garanti noget andet der også skal vurderes ;-)


Noget helt andet: Skal vindererne ikke betale skat af gevinsten?

Betingelser står på http://www.vindbryster.dk/deltag-her/

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er jeg ikke jurist. men jeg  er rimelig sikker på at dette koncept er forbudt.

Jeg er sikker på at det falder ind under hasardspil/lotteri og den slags kræver special tilladelse i Danmark.

Så jeg ville nok lige tjekke med en advokat.

René Hvid

Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus

Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder fedt! Godt du kunne bruge det :-) 

Fortsat god dag! 

Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

René Hvid:

Nu er jeg ikke jurist. men jeg  er rimelig sikker på at dette koncept er forbudt.

Jeg er sikker på at det falder ind under hasardspil/lotteri og den slags kræver special tilladelse i Danmark.

Så jeg ville nok lige tjekke med en advokat.

Kun hvis det er kontanter der udbetales, her er det et gavekort til en operation der udloves. Ikke kontanter, og det kan ikke konverteres til kontanter.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Kun hvis det er kontanter der udbetales, her er det et gavekort til en operation der udloves. Ikke kontanter, og det kan ikke konverteres til kontanter.

Nu er jeg jo som skrevet ikke jurist. men jeg har forsøgt alle tænkelige krumspring for at kunne afholde pokerturneringer også den med gavekort eller produkter. men den gik i hvert fald ikke.

/René

René Hvid

Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)