Hej I tillæg til de mange gode indlæg, får du lige denne: 1. Et godt tilbud reflekterer kundens behov (det de vil undgå eller opnå) 2. Der bør være en reference til jeres evt. dialog 3. Du skal sikre dig, at det står 100% klart hvad udbyttet er 4. Prisen skal nævnes til sidst. Der er masser af ting udover dette, men se lige et eks. (baseret på at du har talt med kunden om et produkt eller en ydelse) "Kære NN Tak for snakken i går. Vi talte om at I gerne ville have lettere ved at ringe internt medarbejderne imellem for at opnå: a. hurtigere sagsbehadnlig b. mere tilfredse kunder c. bedre indtjening Den boks jeg viste dig kan alt dette. Desuden kan boksen udvides når de nye medarbejdere bliver ansat. Dermed undgår I at tilkøbe endnu en boks. Ydermere sikrer boksen jer mod fejl i anlægget ved fx lynnedslag eller fejlspænding. Vi kan levere og installere i næste uge. Dermed kan I begynde at optimere forretningsgange og se de første resultater allerede i september måned. Prisen for hele systemet, inkl. levering, opsætning og test er DKK 25.000 + moms. Der er naturligvis inkluderet to års garanti. Skulle boksen mod forventning fejle (også efter garantiperiodens udløb) får I altid en gratis låneboks i reparationsperioden. ... Det var en lang smøre, men pointen er, at tilbudet refererer til dialogen, påpeger fordele og "pakker" prisen lidt ind i flere fordele. Good luck :-) |
Hvordan laver man et godt tilbud?
LEON BIRDI
Vil du have gratis salgsværktøjer?
Tilmeld dig mit fede nyhedsbrev lige her: