Jeg jeg prøver at oprette I/S på virk.dk siger den at mindst en af ejerne skal have dansk adresse? Både mig selv og den anden ejer har dansk adresse, er der nogen der kan hjælpe mig her, man skal kun taste navn og cpr nr ind.
på forhånd tak
Peter
Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't
Jeg kan give dig svaret, da jeg havde samme problem i fredags. Jeg ringede til virk.dk for at høre, hvorfor den blev ved med at sige det. Og svaret var, at de fra i fredags oplevede mange problemer med deres kobling til cvr-registret, og de gættede på, at netop dét var problemet.
Jeg blev anbefalet at prøve igen på mandag (dvs. i morgen).
Jeg har haft samme problem hele dagen. Min tanke var at ringe derind imorgen, og hvis ikke det virker imorgen tidlig, ringer jeg ind når de åbner. :-))
"Godt at se jeg ikke er den eneste med problemet" :-D
virk.dk burde virkeligt skaffe sig en bedre IT afdeling - det er dbt sørgelig og det er gang på gang på gang - man kan ikke komme ind i deres systemer, man kan ikke det ene og det andet - de skulle skamme sig rent ud
virk.dk burde virkeligt skaffe sig en bedre IT afdeling - det er dbt sørgelig og det er gang på gang på gang - man kan ikke komme ind i deres systemer, man kan ikke det ene og det andet - de skulle skamme sig rent ud
Igen viser Danmark desværre bare at de ikke støtter os som der rent faktisk vil skabe vækst og arbejdspladser, så kener vi Danmark igen :)
Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't
Jeg skriver lige imorgen tidlig om det virker eller ej, og hvis ikke det virker, så ringer jeg ind og spørger, og skriver svaret herinde efterfølgende :)
Så kan vi alle få svaret på én gang. De skulle jo nødig anstrenge sig over for mange opkald, inde på det kære kontor :))))
har selv skulle ændre stamoplysninger på min virksomhed, men der er lukket ned for oprettelse og ændringer af firmaer fra fredag den 24 kl et eller andet til i morgen kl 12 pga vedligeholdelse af bagvedliggende systemer. Så prøv i morgen efter kl 12