Amino er altid for alle men du skal jo nok være forberedt på at diverse steder som udskænker alkoholiske drikke, ikke er for alle... Når det, som ved Amino Grillaftenen i fredags, var en privatfest på hhv Kastellet og et privat kontor hvor folk selv medbragte drikkevarer, er der jo ingen problemer, men vi gik jo også videre derfra sent ud på natten (tidligt på morgenen)... og der havde en under 18 haft problemer ved at kommer ind.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Dato: 24-06-2007 12:15:05 Forfatter: Jesper Norbøll Jamen, jeg er da frisk - dog med den undtagelse at jeg nok ikke tager videre med ud i byen , vi har en del gear som skal pakkes ned m.m. samme aften.
MediaMouse har en 18 kvm stand lige over for aktivitetspladsen, så vi har da plads nok til Amino''er som lige vil slutte af med en cola på standen (stand 400) .
Det vil jeg da i hvert fald se frem til så ;) haha..
Ej det bliver da fedt hvis vi lige kan finde ud af at smutte videre derefter, burde ikke være noget problem, min opfattelse er at folk herinde er lige så festglad som de er iværksætter-lystene :p ..
Håber lidt at der er andre end jeg selv, der skal derover fra Jylland.. Kunne være der var nogen der, som jeg, sprang på et tog fra Vejle, Frederecia eller Odense, og evt. havde lyst til at mødes til en lille snak i toget - det var sku lidt mere hyggeligt da vi skulle til AminoTASTIC, end bare at sidde alene ;).
Jeg må indrømme at jeg pga. flytning både med firmaet og privat ikke har haft den fornødne tid til at føre denne ide videre, og da jeg drager 3 uger til Italien i morgen håber jeg der er nogen der vil løfte ideen videre. Hvis det er interessant, ligger vi gerne hos DuckYard lokaler til et eftermiddagsarrangement inden vi finder et sted at spise aftensmad.
Er det dig Brian Nielsen eller Lønne der tager teten eller en helt trejde?