Siden dit navn er nysgerrigheden, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad dine fritidsinteresser er? HVad interessere du dig for 110%? ER der noget som har fulgt dig i baghovedet i lang tid eller noget andet? Du kan ikke starte noget op uden du brænder for det, så det er bare at finde nogle som du ved du brænder for! Det kan tage sin tid, og det er heller ikke en nem vej! Jeg har tænkt på det i over 1 år nu, og har heller ikke fundet det rette endnu :) Det er måske også noget med bare, at springe ud i det, men alligevel hvis det ikke var noget som du ikke beskæftigere dig for, så derfor så skal du finde den niche som du ved er tilpasset til dig! Så start ud med at gøre det først og fremmest! Så når du har fået det på plads, kan du begynde så småt at opbygge et godt netværk indenfor branchen, lave en forretningsplan og hvad der ellers er af tusinde ting som eks. Leverandør, SEO, Affiliate, Skat/Moms, hvordan du får dit CVR og hvad der ellers nu er!
|
Som også Mads skriver så bør du nok enten sælge et produkt/en ydelse som (1) du altid har interesseret dig for eller alternativt (2) noget som du har en ekspertviden om. Eftersom vognmandsjobbet hænger dig langt ud af halsen, skal det måske ikke være noget der relaterer til det? Eller hvad? Har du ikke et branchekendskab som du kan bruge til noget (andet end selv at køre rundt)? Udleje af køretøjer? Formidling af udleje af køretøjer? Dæk? Undervognsbehandling? Jeg aner selvfølgelig ikke hvad jeg snakker om, men du forstår sikkert min pointe.
Er du fodboldnørd? Eller anden slags nørd? Har du et kendskab til andre nicher? Eller har du en løs tanke om et understimuleret marked?
Det handler om at hive svarene ud af de mørke afkroge af din bevidsthed, - det er i virkeligheden der de ligger og gemmer sig.
Held og lykke med det!!!