Godaften, Jeg har et fuldtidsarbejde som snart tager livet af mig.Jeg er fuldstændigt træt lave det samme hver eneste dag (chauffør) og jeg må ikke planlægge, styre osv.Er en lønslave! Men jeg har længe haft lyst til starte en webshop op og det må være det rigtige tidspunkt i mit liv nu.Jeg har haft flere ideer om hvad webshoppen skulle handle om, men desværre kræver det STORE plads og penge til udføre dem i livet.. (Gardiner, tøj,). Så jeg vil være glad for , at modtage nogle ideer fra Jer om hvad min webshop skal sælge, som ikke har store startudgifter og ikke kræver plads.Jeg mangler inspiration!! NB: JA jeg ved man skal lave det man kan lide at lave...noget man kan lide bla bla.... (Har du lyst til skrive sådan noget, så være venlig ikke skrive noget!) |
nysgerrigheden:Godaften,
Jeg har et fuldtidsarbejde som snart tager livet af mig.Jeg er fuldstændigt træt lave det samme hver eneste dag (chauffør) og jeg må ikke planlægge, styre osv.Er en lønslave!
Men jeg har længe haft lyst til starte en webshop op og det må være det rigtige tidspunkt i mit liv nu.Jeg har haft flere ideer om hvad webshoppen skulle handle om, men desværre kræver det STORE plads og penge til udføre dem i livet.. (Gardiner, tøj,).
Så jeg vil være glad for , at modtage nogle ideer fra Jer om hvad min webshop skal sælge, som ikke har store startudgifter og ikke kræver plads.Jeg mangler inspiration!!
NB: JA jeg ved man skal lave det man kan lide at lave...noget man kan lide bla bla.... (Har du lyst til skrive sådan noget, så være venlig ikke skrive noget!)
det tager lang tid at bygge op før du kan overveje at hive løn ud til dig selv, opgiv endelig ikke dit arbejde for at gå fuldtid, gør det ved siden af dit normale arbejde - du kommer til at fortryde inderligt og i værste fald skal du på kontanthjælp!
Hvis du starter stille og roligt op, så kan du styre det i dit tempo og bruge din løn ti at købe varelager og ALT det andet der følger med!
Vær opmærksom på at selvom mange har webshops så er det ikke sikkert de tjener penge på det, mange har det som hobby eller kører med underskud, nogle har bygget en forretning op over mange år som giver millionomsætning, men det er meget normalt at det tager 3 år før du kan hive løn ud som modsvarer dit chauffør job.
Det er superspændende men pas nu på, du gør det fordi du er træt af dit chauffør job!
Alternativt kan du tage en anden uddannelse og skole dig til noget du kunne brænde for :)