Hej Amino'er, Har du oplevet at din side indlæser langsomt, eller at du gerne vil have den til at blive lidt hurtigere generelt? Så kan jeg hjælpe dig med at komme i gang. Tilbudet: Jeg vil lave en analyse af din hjemmeside - se hvad der kan forbedres på den, rent 'hastighedsmæssigt'. Som du så kan tage at arbejde på. Det er en lille pris af 150kr. (Indkludere 3 landing pages) - hver ekstra side du vil have analyseret vil koste 40kr per side. Er du interesseret? Du er velkommen til at kontakte mig her, på PM, eller på min email: lucas @ hosting4real .net Hvorfor skal du købe det her? Ja - det er egentligt et godt spørgsmål, men det vil jeg svare på, hvis du har en side der indlæser langsomt, kan det oftest skyldes kode problemer, server problemer eller andet. Hastighed ser man ikke særlig meget på i dagens danmark - Men rundt om i verdenen, bliver hastighed af hjemmesider taget mere og mere seriøst. Fordi en hurtig hjemmeside giver en rigtig god kundeoplevelse, og i sidste ende kan det give et større salg. Statistikker viser at 57% af alle besøgende på en side, vil forlade den, hvis den tager over 3 sekunder at indlæse. Hvor 80% af disse aldrig vil vende tilbage til din side, fordi de fandt ud af en konkurrent var hurtigere. Hvad hvis din side var hurtigere end din konkurrent? Hvem er jeg? Mit navn er Lucas, jeg arbejder som 'Performance Engineer' for et online spil udgivelsesfirma, som er baseret i Holland, med lidt over 235 millioner unikke besøgende om måneden, fra hele verden. Jeg bruger hovedsageligt tiden på at optimere vores hjemmesider, til at indlæse hurtigere, selv for folk i brazilien og mange andre steder i verdenen. Resten af tiden går med at sælge webhoteller. Venlig Hilsen |
Lyder interessant.
Skriver du selv en rapport som ikke tekniske kan forstå eller bruger du et program til at danne rapporten?