Der er en lille svipser på forsiden, hvor der står "Så lad os hjælpe dig, SAMMEN VI KAN finde den løsning, du har brug for."
Bare lige som en lille sidenote ;-)
Udover det kunne en Google+ box hjælpe ved siden af Facebook-boxen.
Som de andre også siger, så er intern link-building godt, men det skader bestemt heller ikke at link-builde generelt, og få andre sider til at linke til Jeres side.
Haha jamen sådan er det nogle gange. Man kan sagtens stirre sig blind, selvom man bruger evigheder på at læse tekster igennem. Nogle gange kræver det bare et par friske øjne :-D
Ja det synes jeg du skal begynde på. Jeg betegner ikke mig selv som en haj til SEO, men er på trods af det, kommet på side 1 på google efter et par timers arbejde med markedsføring (link-building, sociale medier, face-to-face reklamering osv.). Nu vil jeg ikke garantere dig en side 1 placering dog, da konkurrencen er betydeligt højere i dit fag :-)
Ja, det er sku altid vigtigt med andre øjne, da man, som du selv siger, stirre sig blind hurtigt :-D
Ja, konkurrencen er hård i den branche, men kan jeg komme et par sider længere mod side 1, er det jo fremskridt. Der er ikke andet for, end at blive ved med at prøve ;-)