Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung begynder vil kaste sig ud med affiliate

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mester !

Er selv 17 og er meget meget tæt på at have min første Webshop oppe at køre.

Først og fremmest kan jeg fortælle dig at det slet ikke er så ligetil som først antaget! Det tager rigtig rigtig lang tid. Blandt andet pga. Cvr-nummer for folk under 18.

Nu kender jeg ikke til noget med din ide (hvis du har nogen) MEN at få opsat en Webshop koster cirka mellem 10.000-15.000 kroner.

Månedlige omkostningerhosting osv er meget meget lavt. Det er cirka 50 kroner eller mindre.

Tilføj mig evt til dit aminosystem og skriv til mig hvis du har nogle spørgsmål eller ting du gerne vil have uddybet eller bare høre min erfaring med.

God vind :-)
Mvh Lars

Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:48

Tusind tak for dit svar Lars! :)

Jeg vil bevæge mig ud i affiliate. men behøver jeg et cvr. nummer til dette, eller er det først når jeg ''sælger'' en vare? :)

Mvh. Cje1

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 18:51

Cje1:
Jeg vil bevæge mig ud i affiliate.

Klogest at starte ud med :-)

Bare give it a go, og registrer dig i din mor/far's navn - også kan du jo bare "styre" hjemmesiden og gøre hvad du vil.

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 18:52

Så snart du sælger et produkt (herunder også serviceydelser) og omsætter et beløb skal du ja. Du kan evt få Cvr-nummer igennem dine forældres navne men jeg valgte dog at tage kampen og få mit eget :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 18:53

Lars Sørensen:

Så snart du sælger et produkt (herunder også serviceydelser) og omsætter et beløb skal du ja. Du kan evt få Cvr-nummer igennem dine forældres navne men jeg valgte dog at tage kampen og få mit eget :-)

Der er du forkert på den Lars. Du skal først momsregistreres når du forventer en omsætning på mere end 50.000 kroner årligt.

Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:14

Så det vil sige at hvis jeg overstiger de 50.000 årligt skal jeg anskaffe mig et cvr nummer? :)

Mvh. Cje1

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 19:50

<hvis du har en omsætning på over 50.000 kr pr. 12. løbende måned, så skal du have cvr nr. Derved skal du lave momsregnskab og alt sådan. Det er fejlagtigt at sige at det er 50.000 pr år.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 20:18

Cje1:
Så det vil sige at hvis jeg overstiger de 50.000 årligt skal jeg anskaffe mig et cvr nummer? :)

Det godt at sigte højt :-)

Men du indser ekstremt hurtigt at affiliate sider ikke bare er lige til som man fik afvide før i tiden..

Det SEO du læser og lærer idag kan ændre sig i næste update..
Ergo skal du læse igen og igen..

Dine tekster skal jo også være PERFEKTE, så har man svært ved den del, skal man betale sig fra det...

Ikke giv op pga ^ ovenstående..

Det kommer helt sikkert ;) - hvilket mit nok os gør Skype-Wondering 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)