Hej KayKoto Hvis du sidder i udlandet og arbejder, så forstår jeg det. Sidder du i Danmark og arbejder med projekter i Udlandet, tror jeg bare ikke den holder. Men det er op til dig. Held og lykke med projektet. Bedste hilsener Rolf |
Nu har jeg ikke læst tråden som helhed, men vil blot gøre opmærksom på det som Rolf skriver!
Et udenlandsk selskab, offshore eller ej, som har en dansk ledelse, med bopæl eller størst tilknytning til DK beskattes, uanset det pågældende land skatteregler, efter dansk skattelov! Så med mindre trådstarter bor i udlandet er der ikke fordel i offshore! Denne kan dog indleje en udenlandsk ledelse, men dette koste også!
Om men vil det eller ej, så bruges offshore mest til skattespekulation, hvorfor der også skal være en formue, der betaler en hvis position skat, før det kan svare sig! Er der derfor kun tale om nogle få basøre, ville jeg ikk gide og bøvle med det, da det man spare kommer til at gå op i administation! Har du over 2 mil kr er det værd at se på, ellers vent!
Og så husk på, at diverse agenter der anbefaler offshore jo ikke er andet end dygtige sælgere, der vil sælge et produkt! Hver derfor på vagt overfor den rådgivning de giver!