Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offshore selskab - anbefalinger ønskes

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Verden
Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil gerne oprette et offshore selskab til en internet forretning jeg skal til at føre ud i verden nu. Jeg har tidligere selv oprettet et selskab i et 3.land til en anden forretning jeg har og ville idag ønske at jeg havde fået en prof til at hjælpe mig.

Man kan jo nemt finde en masse udenlandske på nettet som menes at have styr på det, men jeg kunne godt tænke mig at høre folks anbefalinger om nogen man kan stole på og som gør en god og billig service. Der er sjovt nok ikke så mange danskere der tilbyder dette, stadig tabu hjemme i DK?

God weekend til alle

Fra Verden
Tilmeldt 24. Aug 12
Skrevet kl. 11:21

Der må da være nogen der har erfaringer med at oprette offshore selskab eller kan anbefale nogen som opretter dem ?

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 11:48

Måske var det nemmere hvis du kunne fortælle hvor du ville oprette selskabet. Især hvis du vil høre egne erfaringer. Eksempelvis har jeg kun erfaringer med England.

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 12:03

Jeg ved en del om Offshore selskaber, da jeg siden 2009 har arbejdet for et, og koncernen ejet endda et søster selskab som ikke lavet andet. 

Men hvorfor et offshore selskab??

Jeg vil gerne tage en dybere snak om dette, men så skriv en besked med dit telefon nr. så ringer jeg gerne... hvis du skriver det her er der jo ingen ide i at oprette et offshore selskab.

kongstadholm@gmail.com

mvh. Kristian Holm

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Fra Verden
Tilmeldt 24. Aug 12
Skrevet kl. 14:49

Det er i princippet ikke så afgørende hvor det ligger henne, det jeg ønsker er at finde en troværdig 'agent' der kan varetage alt i forbindelse med oprettelsen af selskabet, bank etc og det bedste ville da være en anbefaling af andre der har prøvet en sådan agent. Yes 

Fra Verden
Tilmeldt 24. Aug 12
Skrevet kl. 14:59

@Kristian Holm

Jeg har i en årrække selv primært boet udenfor DK, men er dog i DK lige nu, jeg har i forvejen virksomhed udenfor DK, den nye forretning har i princippet ikke noget med DK at gøre, ideerne og beslutningerne sker udenfor DK, så derfor er der ingen grund til at oprette et selskab til det herhjemme, det ville bare besværliggøre og fordyre sagerne betydeligt og formindske konkurrence evnen.

Men det lyder da til at du kender lidt til det, så en opringning eller mail vil da være helt super, jeg skriver til dig Big Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 06:41

Hej :D 

jeg er selv ved at starte et offshore selskab, men du siger et internet forretning ? kan du uddybe det mere ??

du kan skrive til min mail globalvisionsale@gmail.com

Jeg vil kunne hjælpe dig en del af din vej, men hvis ikke har jeg et bagland der måske kan give et svar eller 2 :-)

//martin larsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:56
Fra Verden
Tilmeldt 24. Aug 12
Skrevet kl. 12:43

@ martin larsen

Jeg skriver til dig Big Smile

Fra Verden
Tilmeldt 24. Aug 12
Skrevet kl. 12:45

Henrik Koudahl:

Tag en snak med www.companiesmadesimple.com

Det var bl.a. en af de sider jeg har haft kigget på, men Henrik har du selv brugt dem og kan de anbefales som værende troværdige ?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)