Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave en pop up af tilmeldelse til ens nyhedsbrev?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Jeg har lavet noget materiale, jeg gerne vil give væk, til mine besøgende, hvis de tilmelder sig mit nyhedsbrev. Jeg ønsker at lave et pop-up på forsiden, som kommer op første gang man besøger siden. Den skal fade resten af hjemmesiden, mens den er oppe. Jeg skal kunne skrive et par få linjer, om hvad man får, også skal man kunne skrive sin mail, så den bliver tilmeldt. 

Man skal let kunne lukke pop uppen, enten et tydeligt kryds, som lukker den, også kommer den ikke op igen. Eller at man kan trykke et tilfældigt sted, på hjemmesiden som er faded ud, også lukker den.

Jeg håber at det giver mening, jeg bruger en Magento shop.

Nogle der ved hvordan man implementerer det? Har set nogle extensions til 200 US Dollars som kan gøre det, men inden jeg smider penge efter det, vil jeg hører om det kan gøres gratis? Men samtidig med et pænt design. ;)

Med venlig hilsen 

Kasper K 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 14:45

Hejsa,

Jeg har lavet en til www.effektivkur.dk - og det er bare et plugin til Wordpress.Hvis det er Wordpress du bruger er det bare at installere "Wordpress PopUp". Det er nemt at konfigurere.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:56

B. Hvarregaard:
lavet en til www.effektivkur.dk - og det er bare et plugin til Wordpress

Hej er lidt interreseret i det team du bruger til den side, Hvad er navnet på det tema ?

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Skrevet kl. 15:04

B. Hvarregaard:

Hejsa,

Jeg har lavet en til www.effektivkur.dk - og det er bare et plugin til Wordpress.Hvis det er Wordpress du bruger er det bare at installere "Wordpress PopUp". Det er nemt at konfigurere.

Bruger Magento, tror ikke Wordpress plugins virker dertil desværre. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 20:19

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 21:46

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Skrevet kl. 16:18
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)