Efter mange måneders hårdt arbejde lykkes det for et par måneder siden at få vores hjemmeside / webshop på benene. Det er dog ingen hemmelighed at det ikke var uden udfordringer, og ikke kunne have ladet sig gøre unden hjælp. Hjæpen kom fra www.BullDesign.dk som jeg på det kraftigste kan anbefale. Meget fornuftige priser og god god support også efter arbejdet er udført.
Nu ville det derfor være spændende at høre hvad i synes om vores hjemmeside / webshop, så ris & rod modtages meget gerne :-) Vi sælger designmøbler fra vores butik i hjertet af Helsingør by og vores site kan ses på her www.OlaiFurniture.dk
En fin side! Lige umiddelbart blev jeg lidt forvirret af de mange skrifttyper på forsiden. Chat-boksen er på engelsk, og det forstyrrer også en smule. ...en sidste ting er flaget øverst, som ikke har samme højde som DKK SEK boksene, som igen har en anden højde end søgefeltet.
Alt dette i mine øjne ærgelige småting, som hvis de rettes, sikkert vil gøre siden super-overskuelig! :) thumbs up.
JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.
når man klikker så billederne bliver større kommer der ingen titler og tags på , det burde kunne forbedre jeres chancer i google søgning at der er titler og tags på billederne når man klikker dem større
husk jeres cvr nummer i fodnoten på siden og om jer siden og kontaktsiden øverste der med alle kontakt info
husk google viser op til 70 tegn udnyt det på alle undersiderne
social medier der ville jeg oveni facebook også få det google plus logo så man kan plusse denne her gode hjemmeside.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows