Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside samt anbefaling

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Olai Furniture Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Efter mange måneders hårdt arbejde lykkes det for et par måneder siden at få vores hjemmeside / webshop på benene.
Det er dog ingen hemmelighed at det ikke var uden udfordringer, og ikke kunne have ladet sig gøre unden hjælp.
Hjæpen kom fra www.BullDesign.dk som jeg på det kraftigste kan anbefale. Meget fornuftige priser og god god support også efter arbejdet er udført.

Nu ville det derfor være spændende at høre hvad i synes om vores hjemmeside / webshop, så ris & rod modtages meget gerne :-)
Vi sælger designmøbler fra vores butik i hjertet af Helsingør by og vores site kan ses på her www.OlaiFurniture.dk

Håber i vil bidrage med lidt kommentarer.

Mvh

Olai Furniture
Sct. Olai Gade 42
3000 Helsingør

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 23:14

En fin side! Lige umiddelbart blev jeg lidt forvirret af de mange skrifttyper på forsiden. Chat-boksen er på engelsk, og det forstyrrer også en smule. ...en sidste ting er flaget øverst, som ikke har samme højde som DKK SEK boksene, som igen har en anden højde end søgefeltet.

Alt dette i mine øjne ærgelige småting, som hvis de rettes, sikkert vil gøre siden super-overskuelig! :) thumbs up.

JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:19

flot webshop der er lavet Big Smile

når man klikker så billederne bliver større kommer der ingen titler og tags på , det burde kunne forbedre jeres chancer i google søgning at der er titler og tags på billederne når man klikker dem større

husk jeres cvr nummer i fodnoten på siden og om jer siden og kontaktsiden øverste der med alle kontakt info

husk google viser op til 70 tegn udnyt det på alle undersiderne

social medier der ville jeg oveni facebook også få det google plus logo så man kan plusse denne her gode hjemmeside.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er måske lidt for meget rundt omkring menuen. Det virker en smule rodet og forvirrende.

Ellers en pæn hjemmeside

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Helsingør
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Olai Furniture Skrevet kl. 12:49

Mange tak for jeres svar indtil videre, nu ved jeg godt hvad jeg skal lave i weekenden :-)

Virker det ellers nemt at finde en bestemt vare hvis man søger eller navigerer rundt af denne?

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:14

META

WARNING description too short (<50 chrs)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)