Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille plan fra en 15 årig

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg syntes det er en rigtgt fed ide. Der er allerede APP's til CCTV ip overvågning, cameraer og alt hardware er også let at få fat i, men for familien Hansen kan det være meget uoverskueligt at sætte op og jeg tror godt det kunne blive en forretning at tilbyde pakkeløsninger med installation og opsætning af hjemmeovervågning. Derefter selvfølgelig også service tjek og den slags.

Der er selvfølgelig firmaer der allerede tilbyder den slags service, men jeg tror man kan vinde lidt på moderne markedsføring. Hvis du f.eks. kontakter holdet bag den mest populære cctv app og for en aftale på plads hvor folk bliver tilbudt din service når de downloader app'en. På den måde ville man måske kunne vinde lidt markedsandele og enda få folk der aldrig havde tænk over hjemmeovervågning til at blive interesserede?

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 08:14

Super ide og et godt råd fra Lars. Det er bare at komme i gang med det samme Smile Jeg bliver så glad når en på 15 år tænker i de baner som dig, bare jeg selv havde gjort det samme i den alder.  

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Araghoune Skrevet kl. 08:19

Han kunne i stedet for selv at bygge appen finde en af de apps på android/appel store, som kan det han leder efter, og spørge om de vil starte et samarbejde, de levere appen og servicen dertil, og hjælper med marketing, af hans service altså alt det praktiske. :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 08:23

Lars:

Jeg syntes det er en rigtgt fed ide. Der er allerede APP's til CCTV ip overvågning, cameraer og alt hardware er også let at få fat i, men for familien Hansen kan det være meget uoverskueligt at sætte op og jeg tror godt det kunne blive en forretning at tilbyde pakkeløsninger med installation og opsætning af hjemmeovervågning. Derefter selvfølgelig også service tjek og den slags.

Der er selvfølgelig firmaer der allerede tilbyder den slags service, men jeg tror man kan vinde lidt på moderne markedsføring. Hvis du f.eks. kontakter holdet bag den mest populære cctv app og for en aftale på plads hvor folk bliver tilbudt din service når de downloader app'en. På den måde ville man måske kunne vinde lidt markedsandele og enda få folk der aldrig havde tænk over hjemmeovervågning til at blive interesserede?

Mvh

Lars Kristensen

-Og så er han 15 = Hvis han kan få en løn på 100 kr/timen, tjener han meget mere, end han gør andre steder!

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 08:41

Altså, mange af IP kamera producenterne har allerede en app til deres kameraer. Jeg skal bare sælge kameraer og hjælpe folk med at sætte det op. Det kan jo være meget svært for nogen. Og f.eks parre kameraene med ens smartphone osv.

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 23:48

Jeg har nu fundet mig noget der hedder y-cam. Det sælger IP kameraer i alle størrelser og priser. På deres hjemmeside kan man registrere sig som reseller. Y-cam.com

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 13:27

Jeg har tænkt lidt over det, og jeg tror ikke folk har lyst til at købe sikkerheds kameraer af en 15 årig. Men det betyder ikke at jeg ikke skal sælge noget. Jeg skal bare finde ud af hvad. Har i lyst til at hjælpe med det?

Her er det jeg har fundet på ind til videre.
- computer/gaming ting som headsets, tastatur, mus osv.
- covers og andre ting til smartphones

Jeg sidder og grubler over dette, lang tid hver dag, men det er som om at jeg ikke finder det rigtige. Vil meget gerne have masser af forslag

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Araghoune Skrevet kl. 14:10
Hør.
Jeg er 20 år gammel.
Jeg har prøvet at lave et par hjemmeside, et par velgørenheds arrangementer og solgt alle mulige ting til dba, degulesider og i alle mulige andre sammenhæng prøvet at blive selvstændig iværksætter,

Misforstå mig ikke, men jeg er ligeglad hvad du vælger at lave, du har nu alderen til at forsøge dog med alt muligt og vil blive succesrig hvis du forsætter med at prøve

Jeg siger blot jeg gad godt være startet i din alder.

Og sidst men ikke mindst
Du har en fin ide prøv den af og se hvor den bær dig hen, imens kan du jo finde på flere ideer, du bliver måske inspireret På vejen og du har ikke tabt noget.

Markedsfør dig bredt!
Dbh
Julian
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:52

Hej Gomado

Hvor i landet bor du? Jeg har netop købt en trådløst netværkskamera til overvågning af vores indgangsparti - og kan ikke få det indtalleret... :-(

mvh
Birte

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 15:26

altså jeg bor i aalborg... Men jeg kan desværre ikke hjælpe dig :)

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)