For to måneder siden glemte min hostmaster at få forlænget mit domænewww.juletrae.net, trods rettidig betaling og flere henvendelser. Det resulterede i, at jeg først mistede domænet, men sidenhen fik det tilbage. Da der ikke sælges mange juletræer om sommeren, opdagede jeg dog først at min manglede side efter to uger.
I forhold til google-placeringen var det dog problematisk. Vi har eksisteret i 10 år - finder de fleste nye kunder via google - og lå i toppen på første side ved søgning på juletræ, juletræ leveret, juletræ leveret københavn osv osv. Men efter at siden ikke eksisterede i de to uger er placeringen blevet markant dårligere.
Er der nogen der har en idé om, hvad der skal til før vi kommer retur til toppen?
Har du en idé om hvor lang tid der går før Google når hele vejen rundt??
Der er ingen der kan sige noget om hvor lang tid der går, før du for dine placeringer tilbage - eller om du overhovedet gør det. Det kan jo være at dine konkurrenter i mellemtiden har overhalet dig.
Hvis din forretning er afhængig af gode placeringer på Google, så er mit råd du skal begynde at arbejde med søgemaskineoptimering af dit site, enten selv eller få hjælp til det. Det er for risikabelt bare at vente håbe på at det går over af sig selv.Det er lidt som at vente på at olielampen går ud af sig selv :-)
umiddelbart ser det okay ud, men man kan altid forbedre kast lidt presse meddelers ganske bare arbejde der ud at forbedre sig , ved kaste nye meddelelser ud gør i lige en ekstra gang opmærksom på er der endnu og i har jo et super produkt så det skal nok komme
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows