Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hostmasters fejl kostede topplacering

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 66
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

For to måneder siden glemte min hostmaster at få forlænget mit domæne www.juletrae.net, trods rettidig betaling og flere henvendelser. Det resulterede i, at jeg først mistede domænet, men sidenhen fik det tilbage. Da der ikke sælges mange juletræer om sommeren, opdagede jeg dog først at min manglede side efter to uger.

I forhold til google-placeringen var det dog problematisk. Vi har eksisteret i 10 år - finder de fleste nye kunder via google - og lå i toppen på første side ved søgning på juletræ, juletræ leveret, juletræ leveret københavn osv osv. Men efter at siden ikke eksisterede i de to uger er placeringen blevet markant dårligere.

Er der nogen der har en idé om, hvad der skal til før vi kommer retur til toppen?

Det skal bemærkes, at der ikke er lavet søgemaskineoptimering på siden.

Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:52

Hvis i har eksisteret i 10 år og har en god opbygget side, samt indgående links, så skal i nok komme tilbage efter lidt tid.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 22:08

Der er bare gået 2 måneder, og sæsonen nærmer sig med hastige skridt... Smile

Har du en idé om hvor lang tid der går før Google når hele vejen rundt??

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Klit:
Har du en idé om hvor lang tid der går før Google når hele vejen rundt??

Der er ingen der kan sige noget om hvor lang tid der går, før du for dine placeringer tilbage - eller om du overhovedet gør det.
Det kan jo være at dine konkurrenter i mellemtiden har overhalet dig. 

Hvis din forretning er afhængig af gode placeringer på Google, så er mit råd du skal begynde at arbejde med søgemaskineoptimering af dit site, enten selv eller få hjælp til det. Det er for risikabelt bare at vente håbe på at det går over af sig selv.Det er lidt som at vente på at olielampen går ud af sig selv :-)

Du kan starte med at lave et link i din signatur her på Amino, så får du ihvertfald Google gjort opmærksom på dit site.
http://www.amino.dk/wikis/faq/hvad-er-amino-signatur-og-hvordan-laver-jeg-den.aspx 

Held og lykke med julesalget
/Brian 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:25

umiddelbart ser det okay ud,  men man kan altid forbedre kast lidt presse meddelers ganske bare arbejde der ud at forbedre sig , ved kaste nye meddelelser ud gør i lige en ekstra gang opmærksom på er der endnu og i har jo et super produkt så det skal nok komme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 12:02

Tak for svarene. Jeg er nok nødt til at arbejde på at gøre websiden mere synlig på nettet :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 12:48

Få oprettet en gratis konto på pingdom.com, så der for eftertiden ikke går 2 uger før du/I finder ud af, at jeres side er nede :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)