Udskæring af folie i Aarhus
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 06
Anders Hansen
Skrevet
23-08-2012 kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Godaften =) Kender i (eller er i selv) en god skiltemager / person der har en folieskære i Aarhus eller omegn. Jeg skal have skåret en QR kode ud, så folien er de sorte firkanter, og det som normalt er hvidt i en QR kode er skåret væk. Håber på positivt feedback. Venlig Hilsen Anders Friis
Svar
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Er der en speciel grund til at det skal være i Århus? MediaMouse ligger I Allerød, men vi kan da uden problemer sendé den færdigskårne QR-kode til dig? Men hvis du gerne selv vil afhente så er det nok lige lovligt langt at køre for en selvklæbende QR-kode :-) /Jesper
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 06
Anders Hansen
Skrevet
23-08-2012 kl. 21:59
Svar
Hej Jesper, Ja, grunden var at jeg skulle bruge det i morgen. Men jeg hører da gerne fra dig, hvis din pris er god nok, så kan det måske godt vente på at postmanden kommer med det i næste uge.Jeg skal bruge 1 stk. i str. 50x50 cm , og 1 stk. i 23x23 cm , og 1 stk. i 17x17 cm. Hvad ville prisen være, hver især ? På forhånd tak =)
Svar
Tilmeldt 23. Oct 07
Svalø
Skrevet
23-08-2012 kl. 22:01
Svar
Svar
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Hej Anders,
Prisen kommer an på hvor detaljeret din QR-kode er. Hvis det f.eks. bare er et kort link , så er der betydeligt mindre der skal skæres og fjernes, end hvis det er et Vcard eller lignende. Så hvis du har mulighed for at emaile mig QR-koden, så kan jeg give dig en konkret pris. jesper snabelA mediamouse.dk
/Jesper
Svar