artiklen er omkring mig hvad jeg gør for at blive en bedre stripper og der er pole dans og burlesque dans noget af det jeg går meget og mine erfaringer som stripper de skrev om , jeg kommer arbejder løbende med flere nyheder omkring pole dans og udvikle dette mere man kan læse gså her på min booking side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
de tog mig grundet Magic Mike film og de fik en historie tilpasset deres emme omkring træning som stripper og erfaringer hvad laver en stripper , men det er en ære de fremhæver mig så meget , hvor hårdt man træner for at blive endnu bedre
Super sejt ... helt sikkert en god måde at skabe opmærksomhed omkring dig selv på!
jeg ved der sker mere nu
jeg vælger også nu at satse 100% på at kunne nå af stille op til pole dans VM i pole art da min pole danse lære sagde med det jeg optræder dagligt skal satse på det og ved skrive åben om sin mål sætning har man sat sig et mål jeg satser i hvert fald kunne alle grund ting så kan stille op bare om vinder vil tiden vise nu må jeg bare træne og træne så jeg sikkert min leve vej som stripper vis jeg knokler der ud ad
billederne der blev taget har givet mig et stort selvtillid boost vis ikke kan få dem grundet de har rettighederne kommer der snart noget mere der giver endnu mere knald på jeg knokler på der ud ad
tak Alexander der sker så meget i dag , det har simpelthen været en super dag , det er virkelige meget motiverende for mig nu skal der knokles på pole stang endnu mere ,for nu skal jeg blive endnu bedre end nogensinde før har været
jeg takker Mads , jeg knokler også løs lige nu endnu mere videre end nogensinde før der kommer helt sikkert flere nyheder snart , jeg vil være bedre og meget gerne den bedste det har i hvert fald givet mig et boost i min selv tillid og jeg kan klart langt mere nu , i går var min bedste dag nogensinde til pole dans jeg kunne mere end kunne før denne her oplevelse med havde også trænet en del for at kunne en del tricks på pole stangen så nu tror jeg det rykkere mod endnu større succeser